Gå til innhold

prisene hos Hausken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kr.44.000 for 3 forsøk...medisiner kommer i tillegg vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:))

ja medisier kommer i tillegg...men om du skulle trenge alle tre forsøkene så har du fått ett gratis på en måte:)

ett koster jo 22000...hadde lyst å ta den pakken vi også men hadde ikke råd med så masse på engang:(

men kommer til å gå der igjen uansett om det trengs:)

Skrevet

tusen takk...og grattis forresten!!!!...ble så glad på dine vegne! Har 2 off.forsøk tilgode + 4 på frys, så det er ikke aktuelt enda...men jeg leste statistikken deres...de er myyyye flinkere enn andre...tenkte å ta en tur hvis vi ikke får det til på Ullevål...

Skrevet

takk for det!!:))

ja statistikken var grunnentil at vi valgte de...de er utrolig flinke og ikke minst så gode og snille mennesker som tar seg tid til deg!!

håpr du lykkes med de du har på frys;)

klem

Skrevet

tusen takk...i like måte!! Har du tenkt på hvor mange egg dere skal sette inn...ett eller to?

Skrevet

noe sier meg at vi kommer til å sette tilbake to...hvorfor aner jge ikke..er vel ltt sånn at kanskje de ikke er topp kvalitet og da setter vi tilbake to.det er bestemt..av oss ihvertfall hehehe:)

Skrevet

Vi fikk ikke spørsmål om hvor mange vi ville sette tilbake. Jon satte to. Men vi har 3 forsøk bak oss og to SA, så det kan være derfor.

Masse lykke til!

Skrevet

Hei Nattlys og spiren

Ser du har hatt 2 sa og 3 forsøk bak dere.

Akkurat som oss 2 sa etter 3 forsøk..., ferdig i det offentlige og setter kursen mot Hausken på torsdag

Kan jeg spørre deg hvor langt du kom før du mistet, hvilke medisiner fikk du denne gangen dere lykkes i forhold til de første forsøkene?

Skrevet

er så vanskelig å bstemme seg for detd er syns jeg...en eller to..

hmmm..har ikke flere ivf forsøk bak meg me har to sa bak meg etter naturmetoden og begge mistet i uke 8...men om det har noe med at jeg kke produserer nok progestron eller de bare ikke ville være inni der det vet jeg jo ikke..bare påfallende at begge forsvant for meg i uke8:(

syns egentig ikke jeg leser om så mange som ender opp med tvillinger selv om de setter inn 2...ett eller ingen baby har jeg inntrykk av..hva tror dere??

Skrevet

Hei stinemin!

Jeg kom til uke 5 begge gangene. Første gangen begynte det med brunt utflod og gikk over litt friskt blod med masse smerter. Hcg verdien sank.

Andre gangen så begynte jeg å blø da jeg var 6+2, men Hcg verdien var allerede på null (sank fort i følge legen), så de trodde jeg mistet i uke 5 da også eller enda tidligere. Da begynte jeg med rød utflod, før det kom frisk blod. Ingen smerter.

Jeg har alltid godt på synarela og puregon.

Med 3 forsøk bak meg, to graviditeter og 2 SA, så mente Hausken at puregon ikke var riktig medisin for meg. Jeg ble satt på Menopur.

Jeg er 10 uker på vei og gleder meg til å komme over til 2 trimesteret.

Skrevet

nattlys og spiren!

jeg har gått på puregon...hvorfor kunne du ikke gå på den og hva er forskjellen på den og den du fikk istede?mistet som sagt to ganger selv....

uff håper jeg kommer meg over uke 8....i det hele tatt blir gravid selvfølgelig!

Skrevet

akkurat helt likt med oss, mistet nesten på samme måte, jeg har gått på gonal f alle 3 forsøkene. ble du satt på noen andre medisiner som blod fortynnende? Menupur er det den beste medisinen?Ja du er over de farlige ukene, det har sikkert vært tøffe uker for deg, dette er deres 4 forsøk da?

Skrevet

Hausken trodde at Menopur var den beste for meg. Han var veldig fornøyd med kvaliteten på eggene. Aldri hatt så bra egg før. I tillegg gikk jeg på prednisolon og metformin. Metformin skal jeg gå på til uke 12.

Jeg går på cyclogest nå, men bør snart slutte. Det begynner å bli trangt.

Det har vært tøffe uker. Det er en av grunnene til at jeg har allerede vært på 2 UL. Ene betalte vi selv.

Alt ser bra ut til nå. Gleder meg til å gå et skritt videre i svangerskapet.

Skrevet

Glemte å svare på en ting. Dette er vårt 4 forsøk.

Skrevet

Jeg er så spent selv på å komme til Hausken, er jo mange som lykkes der. Er det deres 1 hausken forsøk også? Takk for alle svar, jeg bare la merke til at vi hadde så lik`" Historie". Jeg har egenfødte barn, men ikke med mannen min idag, så håper vi får en sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...