Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hvor langt har dere i tilfelle kommet i planlegginga? vi har tenkt å gifte oss neste sommer,men har ikke bestemmt dato/bestillt kirke..bør vi tenkte på det nå snart kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Samme her...har ikke bestemt dato eller noe som helst egentlig. Skal vi ha lite bryllup eller stort, kostnadsrammer etc...Vet liksom ikke helt i hvilken ende jeg skal begynne i...siden dette stort sett er og blir en "damejobb", virker det som her i huset i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Vi skal også gifte oss neste sommer (juni), hvis vi får det til. Og regner med at det bør gå bra. Vi skal gifte oss i utlandet har vi tenkt, så har bare tatt kontakt med noen som veit litt om det. Sambo her er faktisk ganske engasjert, gleder meg til å begynne å planlegge litt mer.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Vi har heller ikke planlagt noen ting, han trur jo at det bare er å spise middag på hotell å drikka ittepå, også brudekjolen fikse me på et par uker.- er det noe mer enn det vi skal planlegge da? Så det er eg som må planlegge det meste, så det føles som at dette blir MIN dag i steden for VÅRES dag..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Vi skal gifte oss i august til neste år (enten 7. eller 14. - avhengig av hvilken dag vi får kirke) og vi har booket festlokale og laget en foreløpig gjesteliste. Jeg har funnet ut "temaet" for bryllupet, altså farger og sånt, og begynt å researche litt rundt catering og priser. I tillegg har jeg sett en del på brudekjoler på nettet, men har ikke begynt å prøve enda. Så jeg har kanskje kommet litt langt? Skal prøve å få gjort så mye som mulig nå mens jeg ennå er i permisjon, slik at det blir mindre stress mens jeg er i full jobb.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Føler forresten også at det er hovedsakelig jeg som driver og planlegger, han er sånn måtelig interessert. Men noen ting har han plutselig sterke meninger om, så jeg involverer han i alt.
maimora Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Vi skal gifte oss i juli neste år. Jeg trodde jeg hadde god tid, men tenkte å ringe der vi har lyst å ha det, å de hadde ei helg ledig i løpet av neste sommer, og det var faktsik den helga vi skal gidte oss, puuuh! Så da var det bare å booke. Har også fikset med kirka, der sa de jeg hadde enda greit med tid, men var greit m,ed senest september for å være sikker på å få da vi ville, så den ble også booket:) Ellers har vi skrevet gjesteliste, og spurt forloverne. Jeg syns det er mye mer å tenke på enn jeg i utgangspunktet hadde trodd, så syns det er greit å være tidlig ute, spesielt med tanke på at vi skal ha en baby nå snart, da blir bryllupsplanlegginga lagt litt på hylla tenker jeg.
lene stol Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 vi skal gifte oss i juni neste sommer. kirke, lokalet og mat er bestilt. dvs maten er jo ikke bestilt ferdig, men vi har booka restauranten som skal lage maten for oss. når vi bestilte lokalet i mars, var det allerede 3 lørdager som var opptatt neste sommer. kirka begynner også å fylles opp. så jeg anbefaler dere å ikke vente for lenge med å ringe rundt.. hvertfall ikke hvis dere har en viss dato dere gjerne ønsker å gifte dere..
sol2002 Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 Vi har snakket om det, men ikke helt bestemt enda, vi holder på å hente inn priser før vi setter en dato, slik at vi vet sånn noelunde hva vi må sette vekk av penger i mnd. Ellers så har vi egentlig det meste av planleggingen klar, funnet kirke, lokale, gjestelisten er 90 % klar, han har spørt forloveren sin, jeg har funnet min men har ikke spørt henne enda :-) Vi har egentlig drømt om bryllup en god stund så derfor så har vi det meste klart oppe i hodet :-)
Endelig_brud! Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 Vi gifter oss 03.07.10!=) Kirke,lokale og prest er bestillt..=)
<3 lilletroll <3 Skrevet 23. juni 2009 #11 Skrevet 23. juni 2009 Vi skulle egentlig gifte oss 24.10.09, men pga av en liten etterlengtet skatt i magen har vi utsatt det til 31.07.10 :-) Bestilte kirke i dag, ellers er ingenting gjort....
AdrenaLine Skrevet 26. juni 2009 #12 Skrevet 26. juni 2009 Vi har satt dato, laget gjesteliste og booket lokaler og kirke. MEN, vi har booket to lokaler, et på fjellet og et ved sjøen. Var helt sikre på at vi skulle gå for fjellet siden vi falt pladask der oppe, men dro for å titte på sjøstedet og falt pladask for det og :S Så nå er vi lettere forvirra. Tipper vi ender med sjøstedet jeg for fjellstedet krever faktisk ALLE pengene innbetalt to måneder før. Selv overnattingskostnadene til gjestene (som de skal betale selv). Og det synes jeg er helt på trynet!!! Jeg har ikke lyst til å kreve mine gjester for overnattingspenger to måneder før bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå