Gå til innhold

Smakt egen morsmelk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg.

det byr meg på en måte i mot å ta mine egne kroppsvæsker i munnen, men jeg er kanskje sær?? Kan jo ikke være dårlige greier vi gir babyebe våre heller. Godt nok til babyen, men ikke til mor liksom :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har smakt sånn ca en sipp av hver flaske jeg har pumpet ut og gitt til to barn. Det samme har mannen min. Og de har fått MASSE pumpet melk.

Smaker bedre enn mme og kan ikke skjønne at det skal være så ekkelt å smake.

Skrevet

Ikke jeg heller.... Frister lite, selv om det kommer fra meg selv...:P

Skrevet

jeg smaker for å sjekke temp. da jeg ikke helt klarer den testen på armen.. :)

Men er med litt "bismak".. er liksom ikke helt riktig, av en eller anna grunn..

Skrevet

Å være barnets munnsjenk er bare noe man bør bli vant til, da sparer man seg for mye strev! Morsmelk smaker søtt og godt.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er ekkelt med å ha smakt sin egen morsmelk, jeg?

Jeg smakte vel på den sist jeg ammet. Ikke noe spesielt med det. Man lurer jo på hvordan den smaker. Ikke noe jeg står i fare for å livnære meg på uansett da. He he:)

Skrevet

Har såvidt smakt det, og syns ikke det smakte noe serlig. Smakte på det gjennomsiktige gule som kom rett før jeg fødte, det smakte skikkelig sukkervann. Ble bekjymret over om jeg hadde betennelse siden det kom i slik rar farge, men fikk vite litt etterpå at det var slik det skulle være.

Skrevet

Jeg er alt for nysgjerrig til å klare å la være å smake. Melka var noe skikkelig søtt kliss så jeg skjønner at ungen min nektet å spise ting som ikke var søtt i starten da vi begynte med fastføde, he he.

Skrevet

Ja, det har jeg og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med at kroppen min lager noe som er såå godt. Det smaker akkurat som den nye dessertfløten til Tine. Helt seriøst! :) Mye bedre enn mme. :)

Skrevet

Ja, det var en god sammenligning Collette!

Jeg har smakt på det som kom før jeg fødte, det smakte ingenting.. også det som kommer nå.

Til og med Mamma har smakt, ikke akkurat smakt da.. hun bare sleiket det bort etter og ha testet temperaturen på flaska.

Synes kansje det var litt rart, at Mamma'n min smakte liksom.. men sa ingenting.

Har lyst til at mannen min skal smake, men han nivasker seg etter og ha testet temperaturen på flaska:) så tviler på at det kommer til og skje,

Noen er nysgjerrige andre ikke!

Skrevet

Det skal jeg jammen teste ut. Har ikke tenkt tanken faktisk siden jeg ammer. Men kan jo være greit å vite hva jeg gir sønnen min ;)

Skrevet

Da synes jeg at du skal servere mannen din jordbær med morsmelk.:) Neida, mannen min smakte faktisk etter litt press fra meg og var enig i at melka var god. :)

Skrevet

Jeg har smakt, ja. Hvorfor ikke? Vi drikker jo "kroppsvæskene" fra en ku!! Skal mm være så mye eklere?

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig, men hadde aldri klart å få meg selv til å smake! Definitivt ikke samboeren heller. Har derimot blitt tvunget til å smake på søsteren min sin:-)

Skrevet

He he, ikke sant ;-) Jeg husker jeg som barn nektet å drikke melk i et helt år da jeg forstod at melka kom fra kua, jeg syntes det var big time ekkelt, stakkars foreldrene mine!

Skrevet

Jeg klarte aldri å smake, vet ikke hvorfor..hadde veldig lyst, men feiga ut hele tia, hehe:) Om jeg får flere barn skal jeg smake..tror jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...