Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hva er beste middag for deres barn..
<3 Adrian <3 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Her i huset er middagsglass bare blitt servert unntaksvis- eks på tur. Han likte igrunn ikke noen av de glassene noe særlig. Favoritten til mini når han var på den alderen var kylling med grønnsaker og ris,med karri. Mmm deilig! Hjemmelaget mat er både bedre på smak, og rimeligere enn å kjøpe glass i butikken!!
mamarama og lille banan Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 her i gården er Hipp sine middagsglass for 6 mnd mest populært, spesielt det glasset med nudler
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 kan jeg lage mat selv til han allerede nå kanskje,,, må prøve
Neijasså... Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 HIPP sine, særlig nudler, har vært en slager her også.
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Hipp sine her å. særlig nudler med skinke og grønnsaker..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå