Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i 10. uke og dette er mitt første barn... :)

Barnefaren og min elskede er ikke her, og kommer ikke til å være her i løpet av det meste av svangerskapet. Han jobber i militæret i utlandet, og skal på reise til Dubai i tre måneder, samtidig som han må være hjemme og gjøre jobben sin før han reiser dit. Han kommer hit to måneder før termin, og skal være her tre uker i begynnelsen av 2. trimester.

Det er ikke den beste situasjonen for oss, men vi har også et barn på vei, så han må nesten beholde jobben min. Heldigvis for meg, så har jeg en mor som støtter meg veldig og er her for meg, og min beste venninne også. Disse er de eneste jeg har fortalt det til så langt. Vi vil jo vente litt til da.

Jeg regner med at det ikke kommer til å bli helt enkelt å ikke ha han her, men det får bare gå egentlig.

Vi gleder oss fryktelig mye, og vi er veldig glade. Han har allerede begynt å sette i stand babyrommet hjemme hos han, og jeg leser og tenker og spiser veeeldig mye! :)

Jeg er heldigivis ikke noe syk, men det kommer nok.

Det er mange ting jeg er usikker og lurer på, men da jeg fant dette forumet, leste en del, og jeg tror dette vil hjelpe meg mye:)

Så lurte jeg på en liten ting, om noen vet noe... De siste ukene har jeg begynt å få ganske kraftig og tjukk utflod. Dette hadde jeg aldri før, er det noe galt, eller er dette normalt?

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!

Det går sikkert kjempebra for deg. Når du ikke har din kjære i huset har du ingen å gå på nervene, og ingen å ta hensyn til. (Mannen min har nettop fått en kraftig påminnelse på hvordan det er å bo med en superhormonell gravid dame.... Jeg er tredjegangsgravid). Du kan legge deg klokka åtte hvis du er trøtt, uten at du er kjip ;-)

Dessuten trenger du ikke å bli dårlig. Når du allerede er 10 uker på vei, og er i god form lover det kjempegodt. I hvert fall kvalme og sånn kommer tidligere enn det. Mange gravide er i kjempeform, ei av veninnene mine er faktisk aldri sprekere ennn mens hun er gravid. Hun får så masse energi sier hun. Bare spis god og sunt, men unn deg lit kos innimellom. Og prøv å trene litt hvis du orker, for det forebygger og hjelper på mange plager.

Utfloden din er forresten helt normal. Egentlig er alt normalt med utfloden under svangerskapet, og det blir som oftest mer enn vanlig. Det er litt mye som skjer der nå vet du:-)

Velkommen til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...