Skravlemor26 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hvor lang permisjonen er totelt etter 1.juli da pappas del øker til ti uker? tas det av mor sin del, eller kommer det i tillegg .?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 det taes fra mor sin del... Noe min samboer sier det ikke heter.. For mor har rett på de seks første ukene, og resten kan deles mellom hverandre.. Derfor er den tiden begges tid om ønskelig Staten vil at far skal være mer hjemme, så derfor går det fra 6 til 10 og mor kan ikke få noen av de ukene om far ikke ønsker det.. Håper ikke jeg har løyet til deg nå, hehe
HAUGEBYJENTA. Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 nr 2 skrev: "mor kan ikke få noen av de ukene om far ikke ønsker det.." jeg har da forstått det sånn at det er mye som skal til for at mor kan få fars ti uker.. fks at far ikke er i stand til og ta seg av barnet alene..
LilleTrille med en tulle Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Det legges til 2 uker i fellespotten, så istedenfor at det blir tatt 4 uker fra fellespotten, blir det bare tatt 2 og gitt til far=) Så mister ikke veldig mye på det+at babyen får jo 2 uker lengre å være hjemme med foreldrene sine.
LilleTrille med en tulle Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Altså nå er det på 44/54 uker, så blir det 46/56 uker istedenfor=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå