Gå til innhold

hvor mye kan man stole på billigtestene-eggløsningstester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte billig...kr.199,00 for 21 eggløsningstester og 7 gravid.tester...Det står at de er 99% til å stole på, men lurte på om noen hadde prøvd dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravidtestene har jeg ikke prøvd, EL-testene funka ikke for meg.

Skrevet

Oi! Sier du det? Jeg kjenner stikkinger i dag, føles som eggløsning, men testen var negativ...jeg begynte å lure på om jeg ikke har eggløsning i det hele tatt...aldri testet før...Tusen takk for svar!

Skrevet

Hei! Jeg har prøvd både CB og billige EL-tester. Med CB fikk jeg ikke noe utslag på hele pakka, trodde som deg at jeg ikke hadde eggløsning... Men da jeg startet med de billige fikk jeg tips om at det oftest gir utslag på ettermiddagen. Så jeg forsøkte å ikke gå på do fra 15 og tok tester kl. 17. Fikk tilslutt utslag, måtte ta to-tre stykker noen dager for å være sikker. Men det har man jo råd til når de er såpass billige. Så hvis jeg skal starte med EL-testing igjen så velger jeg mange billige framfor få dyre.

Lykke til!!!

Skrevet

det var godt å høre og tusen takk for tipset! jeg testet kun med morgenurin...nå skal jeg prøve med ettermidags i stedet :-) :-) Man lærer så lenge man lever :-) Takk,takk!

Skrevet

Jeg har testet 3 ganger pr dag: Morgen, ettermiddag og kveld. Den ene gangen hadde jeg negativ test på morgenen, men positiv på ettermiddagen. Synes det er for lite med en test om dagen, for da vet man jo ikke nøyaktig når verdiene går opp. Det kan jo bli nesten et helt døgn feil.

Skrevet

For meg var det motsatt:

Jeg EL-testet ved å tisse i en ren kopp og dyppet både CB og BT i urinen. Den dagen jeg fikk pos. på CB var det fortsatt bare en svak strek på BT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...