Gå til innhold

Skal dere feire st.hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal egentlig samles på et sted her oppe. Gjør det hvert år, og i år skal vi ha det på lørdag pga at det er en del små barn.

Jeg hadde vel egentlig tenkt å være med helt til jeg plutselig antageligvis skulle flytte i helga. Men så skal jeg ikke det alikevel, og regner med at det er for sent å melde seg på, siden fristen var på søndag. Så da lager jeg nok bare noe godt til barna. Tenkte faktisk at hvis været blir så bra som de melder så kan vi grille pølser.

Må kjøpe en engangsgrill og så kan vi ha is og kose oss =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, blir lite av det her gitt :)

Skrevet

Vi skal hvis det ikke regner, kjedelig å stå ute å se bålet bli tent om det bare skal regne :( Vi var på det ifjor, kjempe korselig :) Masse leker og aktiviteter for barna :) Det stedet hvor det pleier å være er det en kjempefin lekepark for barn.

Skrevet

I år skal vi feire for første gang etter vi fikk barn. Eldstemann hadde veldig lyst i fjor, men vi syntes minsten var for liten til å være med. Tror det blir veldig bra i år, vet om mange kjente som skal til samme sted og vi drar selv om det er surt vær, det er aldri langt til ullen så fryse skal vi ikke! Vi feirer 23.6, det er jo selveste Dagen!

Skrevet

Vi feirer St.Hans hvert år. Noen år i de siste årene har de som eier plassen det blir arrangert bestemt at det skal feires den lørdagen som er nærmest. Men jeg liker ikke det. Jeg liker at det feires på den dagen det er!!

I år har de meldt fint vær. Vi har vært med hvert år helt siden jeg var liten. Har hatt med barna også og bare lagt de i vogna til å sove når det har blitt sengetid. Barna gleder seg veldig. Pleier å være aktiviter for barna. Veldig god plass til å spille fotball også.

Skrevet

Nei tror ikke det blir så mye feiring her gitt. Ganske så gravid, snuppa skal være sammen med pappaen og da setter ikke jeg og mannen min oss ned og griller i fjæra alene :) kan jo hende det dukker opp noen invitasjoner eller noe, man skal aldri si aldri.

Skrevet

Her blir det feiring : ) me grilling og stort st.hans bål. Og det blir den rette dagen, syns egentlig det er litt teit at st.hans feiringen blir en annen dag enn det er, føler ikke at det blir rette feiringa da. Men folk får gjøre som dem vil, forstår jo hvorfor...

Vi gleder oss og håper at det blir godt vær. Det starter nokså tidlig, 5 el 6 tror jeg, så går vi hjem når det blir leggetid. Syns det er koselig jeg : ).

Skrevet

Jeg synes også det var litt kjipt at de ikke skulle ha det på selve dagen, har alltid hatt det på dagen før. Men de har en del lure ideer de som bor her he he =)

De er kjempegreie folk, men tenker litt vel masse noen ganger =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...