Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Enderekkehus med 2 store terrasser, 4 soverom, og ikke minst det beste av alt... VASKEROM!! hehe. Lykkeligere kan jeg ikke bli i dag:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Ja, sant det er deilig? Det med vaskerom var et stort pluss her også. Og så har jeg plass til oppvaskmaskin her;) DET var min luksus da jeg flyttet inn her - min innflytningsgave til meg selv:) Gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Tusen takk! Vettu, det er kjempe deilig! slippe vaskemaskin og tørketrommel på badet:) Den innflytningsgaven fortjente du, oppvakmaskin er undervurdert altså!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer!! Vaskerom er virkelig gull verdt..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Åhh, gratulerer!!! Det skal bygges noen eneboliger i rekke i samme feltet som vi bor i nå. Og vi sikler på en av de! Der er det 4 soverom, mulighet for kjellerstue, det er vaskerom og boder. Carport og utebod, egen plen og man kan lage terasse. Jeg vil også ha!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå