moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg lurer på hva vi skal ha til middag idag, jeg har lyst på wraps, men så er det bare jeg som liker det.. Derfor må jeg nok finne på noe annet. Hva skal dere ha?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Å det hørtes kjempegodt ut! Jeg har akkurat spist en god frokost, men ble sulten og måtte svelge mange ganger he he =) Vi har jo som jeg har klagt over mange ganger etter hvert ikke grill akkurat nå, og jeg savner en grilla hamburger med masse salat og dressing!! Skal kjøpe grill når jeg har flytta =)
yasmina Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 hehe, grill er godt Har planer om aa grille paa loerdag ogsaa Skjoenner godt du savner det !
skorpionfruen Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Ja si det, lurer virkelig på hva vi skal ha. Mamma skal komme på middag og være sammen med snuppa så noe må jeg finne på. Hmmmm, er helt blank faktisk!
Kulå Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Idag blir det hjemmelaget blomkålsuppe til meg og barna : ) Mannen skal arb overtid, så det blir nok bare restemat på han når han kommer hjem
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2009 Det hørtes kjempegodt ut!! =) Men tror nok x-en blir litt skuffa om han får det til middag etter en hard dags jobbing ute. + at han hentet meg og leverte meg på verkstedet så jeg slapp og gå når bilen var til verksted. Barna og jeg kan ha det en dag i helga kanskje =) Hm..... tenker videre =/
Lene~mor til tre Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Her blir det fiskekaker i brun saus med grønnsaker til
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Og her blir det nytrukket kokt makrell med stikkelsbærsaus, revet gulrot med rosiner og det danskene kaller "brune kartofler", altså råskrelte poteter som er først kokt, så brunet i smør og ørlite sukker. Til store og "små", minste er 7 år. NAM!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2009 Jeg tror jeg går for bollehorn idag! =) X-en og han mannen kan få med kjøttdeig og ost fyll, barna kan få skinke og ost og jeg kan ha vaniljekrem. Og alle blir glade =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå