Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en ny graviditetsstrimmel med morgenurinen i dag....og det viser også to streker! Ikke like sterke, men teststreken er sterkere i dag enn de andre dagene jeg har tatt test...tok den første på rd 10, i dag er jeg på rd 13.

Kan ikke tro det...går liksom ikke opp for meg...men jeg er vel GRAVID!!!?!! Dette er min syvende innsetting, og jeg har aldi sett to streker før (kun en gang svakt pgs eggløsningssprøyte..) Så nå kan jeg vel tørre å glede meg da?? Vet liksom ikke helt om jeg skal tørre...så mye kan jo gå galt det første tiden...er så redd for å bli helt på bånn hvis det skjer noe galt... Men nå skal jeg ikke tenke det...nå er jeg jo mest sannsynlig GRAVID... går ikke opp for meg dette før jeg evt ser et (eller to!!!) bankende hjerte®....

Måtte bare fortelle dere dette..har så lyst til å fortelle det til ALLE, men får vente litt med det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

På dag 13 er vel svaret sikkert, så du er gravid! Etter 7 innsettinger er det på tide at det er din tur!!! Lykke til framover!

Skrevet

Veit du en ting??,,,,,No vart jeg bare kjemperørt. Du er jammen GRAVID:))))))))))))).

Å som bobbygirl sier,,dette fortjente du virkeli. Tenk d,,etter 7 forsøk,,,7,,,,,,så SATT DEN.....JIPPIIIIIIII

Kos dæ i tia fremmover. :D

klææm

Skrevet

Takk skal dere ha...

Å ja begynner å synke litt inn nå faktiskt...hadde egentlig gitt opp håpet jeg, trodde det var noe galt med meg som gjorde at eggene ikke fester seg...men man skal altså ikke gi opp håpet!! Håpe bare det klamrer seg fast der inne og vokser;)

Er kvalm, men nyter det!!!!!!

Lukke til til deg også Pia76 når du tester til lørdag, håper du får oppleve det samme som meg!

Skrevet

Jeg hadde og 2 svake streker, den ene litt sterkere enn den andre testet da med 3 dagers mellomrom. Hadde veldig svak hcg stigning på første blodprøve så måtte ta en ny, men helt normal på blodprøve 2. Så jeg er også gravid til det motsatte er bevist nå, også vi hadde mange innsett nå og hadde vel mer eller mindre gitt opp. Det gikk forhåpentligvis nå på det 6 innsettet, så jeg tror nok helt sikkert du er gravid. Rugedag 13 og strek - da går det nok veien skal du se!

Skrevet

Klart den klamrer seg fast å vokser:)))))

Om bare 5 uker blir det UL. Jeg/vi her inne må få full rapport over hva som skjer i tia fremmover.

Er jo spent jeg også jo hehehe

Idag fikk jeg faktisk 10 tester i posten,,,så kan nok slite med å vent me der testinga te lørdan ja.

Sjøl om det va det æ ha bestemt mæ for:);).

Men du ska få rapport;)

Skrevet

Gratulere så mye med positiv test, dette skal gå veien for deg!!!!!

Ønsker deg masse lykke til videre!!

Håper og krysser fingrene for deg Pia76, at det blir positiv test på lørdagen!!!!

Skrevet

gratulerer så masse!!! dette var virkelig fortjent!

kos deg med spiren så kommer vi andre etter i løpefart!!weeee:))

herlige nyheter dette her:)masse lykke til videre!

Skrevet

Det var på tide!

Med to streker på RD13 så kan du glede deg, ja :-)

Gratulerere så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...