Gå til innhold

Er så glad idag! For i morgen er det overstått :) :) :)

Anbefalte innlegg

Da er det bare å brenne alt av notater og skrablerier! I morgen får vi utdelt vitnemålet, og skoleåret er over! Har ikke vært bare lett, med allmennstudie, ett barn i magen, og en aktiv 3 åring :) Men vi har bitt tennene sammen, og nå etter i morgen er det bare å puste letta ut!

da kan ventetida begynne.. Endelig litt permisjon før lilletutta kommer :)

Skal kose meg, vaske hus, rydde, pakke fødebag og sånn, vaske babyklær, og gjøre litt i scrapboka til storebror! En hobby jeg ikke har hatt tid til dette året..

Fortsetter under...

hehe, travelt er vel ett ord som fint beskriver dette året ja :) Har gått veldig fort da :) Jeg har termin den 25, NESTE torsdag... Håper ikke jeg går så lenge over tiden! Men tror jo ikke det da, terminen min ble flytta fra 7 juni, til 25 på UL. Kan vel ikke gå så mye over da..

Hvordan er formen din da? Noe som nærmer seg? Du er klar til biffmiddag i helgen, hehe..

hehe :) greit når det går fort også da :)

da har du termin dagen etter meg da, ja... mange med termin den 25. her inne!

jeg begynner å bli mektig lei av vond rygg og halsbrann, de siste dagene har bekkenet begynt å verke ganske mye også. går greit når jeg får gått litt og "varmet" opp, men stivner helt hvis jeg sitter/ligger en stund! men tror ikke jeg har det verre enn andre gravide...:) ingen tegn på noe nei, dessverre! så biffmiddag står på agendaen for lørdag ja!! :D

hva med deg? hvordan er formen?

Merkelig å høre. Jeg har det helt likt med bekkenet.. Er liksom helt ok, når jeg er i bevegelse/aktivitet...Men etter si 45 min på soffan har det stivnet sånn at jeg får vondt av å reise meg... Sambo foreslo å gå til anskaffelse av en vinsj til meg... En spøk som ikke kom så godt med den dagen...Hormoner altså :)

Håper halsbrannen går over når baby synker litt.. Har du prøvd å drikke melk når halsbrannen kommer? Det har hjulpet meg, for jeg klarer ikke de tablettene :-/

Formen her har bare steget i det siste, føler meg pigg og sprekere enn for noen uker siden.. Skal prøve nyte den siste tiden alene me den kommende storebror:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...