Gå til innhold

Er så glad idag! For i morgen er det overstått :) :) :)


skilt

Anbefalte innlegg

Da er det bare å brenne alt av notater og skrablerier! I morgen får vi utdelt vitnemålet, og skoleåret er over! Har ikke vært bare lett, med allmennstudie, ett barn i magen, og en aktiv 3 åring :) Men vi har bitt tennene sammen, og nå etter i morgen er det bare å puste letta ut!

da kan ventetida begynne.. Endelig litt permisjon før lilletutta kommer :)

 

Skal kose meg, vaske hus, rydde, pakke fødebag og sånn, vaske babyklær, og gjøre litt i scrapboka til storebror! En hobby jeg ikke har hatt tid til dette året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, travelt er vel ett ord som fint beskriver dette året ja :) Har gått veldig fort da :) Jeg har termin den 25, NESTE torsdag... Håper ikke jeg går så lenge over tiden! Men tror jo ikke det da, terminen min ble flytta fra 7 juni, til 25 på UL. Kan vel ikke gå så mye over da..

 

Hvordan er formen din da? Noe som nærmer seg? Du er klar til biffmiddag i helgen, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) greit når det går fort også da :)

 

da har du termin dagen etter meg da, ja... mange med termin den 25. her inne!

 

jeg begynner å bli mektig lei av vond rygg og halsbrann, de siste dagene har bekkenet begynt å verke ganske mye også. går greit når jeg får gått litt og "varmet" opp, men stivner helt hvis jeg sitter/ligger en stund! men tror ikke jeg har det verre enn andre gravide...:) ingen tegn på noe nei, dessverre! så biffmiddag står på agendaen for lørdag ja!! :D

 

hva med deg? hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å høre. Jeg har det helt likt med bekkenet.. Er liksom helt ok, når jeg er i bevegelse/aktivitet...Men etter si 45 min på soffan har det stivnet sånn at jeg får vondt av å reise meg... Sambo foreslo å gå til anskaffelse av en vinsj til meg... En spøk som ikke kom så godt med den dagen...Hormoner altså :)

 

Håper halsbrannen går over når baby synker litt.. Har du prøvd å drikke melk når halsbrannen kommer? Det har hjulpet meg, for jeg klarer ikke de tablettene :-/

 

Formen her har bare steget i det siste, føler meg pigg og sprekere enn for noen uker siden.. Skal prøve nyte den siste tiden alene me den kommende storebror:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...