Gå til innhold

God morgen Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem liker du best? Signe og Nils Gunnar eller Vår og Jan Øyvind? Jeg må si Signe og Nils Gunnar. Vår og Jan Øyvind er ofte litt nebbete, både mot hverandre og mot intervjuobjekter. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Har hørt av noen som har vært intervjuet av de andre at det var en nedlatende holdning , pluss at de overså de i studioet helt før sending.

Skrevet

Det der med Vår og Jan Øyvind har jeg reagert på mange ganger selv, de er skikkelig dårlige. Spesielt Jan Øyvind er veldig uproff altfor ofte.

Husker spesielt da de så på noe design og han komenterte at det der var ikke fint.....

Han er programleder og skal holde meningene sine for seg selv, fikk hakeslep da jeg hørte det.

En ting er at det skal være en løs og hjemlig tone, men det går fint an å ha det uten å være direkte frekke mot hverandre og gjestene.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg husker en dag jeg satt og så på God morgen Norge.

Det var en tyrkisk kvinne som hadde skrevet en bok om integrering eller noe i den duren, og Vår kunne bare ikke la vær å stille merkelige spørsmål;

"Men du som er INNVANDRER, hvordan er det å skrive om INNVANDRERE"

"Hvordan føles det for deg som INNVANDRER å skrive bok"

"Du som er INNVANDRER" etc.. Hun nevnte kanskje ordet 29 ganger.. Andre ganger har jeg sett henne si lignende ting til f.eks mødre :-)

Skrevet

Men er det ikke Vår og Nils Gunnar som er et par da, og Signe og Jan Øyvind? Ihvertfall idag...

Skrevet

har aldri likt jan øyvind synes han er på grensa til frekk med alle.spesielt blomster finn.liker bare ikke han.

Skrevet

eg må si det at ho vår virker ikkje som ein av dei skarpaste knivane i skuffen.. rett og slett dum... blif ofte flau på hennes vegner.. er det flere som syns dette?

Skrevet

Både Signe og Nils Gunnar er kjempekoselige! Om jeg noen gang treffer på Nils Gunnar så bare må jeg få en klem, tror jeg. Han virker så utrolig snill. Vår er ufin og nedlatende og må slite med selvtilliten eller noe slik som hun prater til folk. Jan Øyvind virker bare rett og slett litt dum. Så det så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...