Cupcake! Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Hei og hopp og god morgen :-) Er det noen som har testet med billigstrimler (g-test) fra billigtester.no og fått en sterk teststrek? Jeg testa med cb-digital i går og den sa Gravid:) Men først prøvde jeg en sånn billigstrimmel og den hadde en veldig svak teststrek.
*SmurfeMamma* Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 jeg brukte disse da jeg gikk ble gravid med sønnen min for snart 3 år siden... og jeg fikk ALDERI sterk strek med disse.... og jeg var fast bestemt på å ikke gi meg før streken der var like sterk som kontrollstreken, men det ble den alderi, testet vel til ca uka 11 med disse billigtestene, hadde jo kjøpt en hel haug... hehe;) CB sine ble suuuuuuper posetive... kjempe sterke streker...
Cupcake! Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Hehe...jeg har heller ikke gitt opp jakten på en sterkere strek :-) Har vel litt over ti tester liggende..hihi..Så irriterende at testen skal være så svak! Dvs. at jeg testa positivt allerede på søndag men streken var så svak at jeg mått skru på full belysning. Trudde det bare var innbilling...ja ja man får vel det man betaler for :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå