monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 har prøvd å få tak i deg lenge nå.... du har kanskje vært syk... kan du se om j har blitt gravid nå? el når j blir d? er så rar om dagen... har 3 barn. jente,gutt og gutt. meg:17.01.77 han: 13.03.79
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 heisann jeg har tatt meg en liten pause, har vært mye her i det siste, lite overskudd kan man si... skal vi se, ja jeg tror kanskje du er gravid, viss ikke ser d lyst ut i aug/sept.... Ønsker deg lykke til:) klem
monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 tusen takk for svar. ringte til ei spå dame her. hu sa j skulle ut av d forholde j er i nå. da j sa j var gift, så ble hu litt usikker. vi er jo glad i hverandre... ble litt deprimert av d hu sa da.. ser du noe om d kanskje..
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 jamen kjære deg vennen;) la nå ikke en "spådame" styre livet ditt.... Jeg tror at d er bare en brøkdel av de som tar betalte spåtjenester som har peiling, jeg sier heller ikke at jeg er "synsk" på noen måte, sier bare d som kommer til meg...noen ganger stemmer d andre ganger ikke...men jeg tror at hun som du har snakka med ikke er til å stole på...hadde hun rett ang noe annet??? eller så hun bare på fremtiden?? du har jo stor kraft til å gjøre det du selv vil med livet, og om du bestemmer deg for at du vil være i forholdet og gi d en sjanse så er d store muligheter for d, men om du bare tenker negativt og ikke orker å gi noe tilbake til ekteskapet så er d jo klart at da går d ikke i lengden... men jeg føler en gjensidig respekt og forståelse i deres forhold, og ja jeg ser at dere er gla i hverandre, jeg får ikke inn noen skilsmisse...så ikke la deg lure av denne spådama... tror viss du kjenner godt etter så skjønner du at hun ikke snakker sant.... Livet byr på mange gleder og utfordringer, og man kan gjøre d beste utav d eller d motsatte, men jeg er sikker på du finner utav hva som er d beste for deg og familien din, ser en harmonisk og stabil familie jeg da...litt småkrangla med barna, mellom barna og litt hos dere voksne men det er sånn som hører til i alle familier;) og gresset er ikke grønnere!!! Ønsker deg masse lykke til med fremtiden;) klem
monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 ikke noe av d hu sa har stemt... de gangene du har spådd meg, så har d stemt. d du sa om familien min nå stemmer jo helt... hu dama der ble j bare irritert på. hu hørtes så sur ut også.. du fikk opp humøret mitt du også nå... ser du om vi kommer til å få tvilinger? kjønn? blir dette siste svangerskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå