Gå til innhold

hvorfor blir små ting store i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi diskuterer blir små ting så store, og jeg blir såret og lei meg... uff, er litt lei nå! Kanskje jeg er hormonell (gravid!) eller tar ting inn over meg. Men føler selv at det er han som lager diskusjonen stor og står på sitt koste hva det koste vil! Jaja, måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man ikke har det godt henger man seg lettere opp i bagateller. Man ser alle småtingene, og irriterer seg lenge nok over de til at de blir store. Når man da tar dette opp, ser man bare selv at det er viktige ting, og den andre forstår ikke hvorfor. Da har man et dårlig utgangspunkt på en diskusjon.

Når man har det godt, og er glad, så bryr man seg ikke så lett om sånne småting. Det biter ikke så lett på en.

Skrevet

du har helt rett, og jeg har ikke hatt det så greit i det siste. Litt trøbbel med graviditet (formen er elendig) og jeg er hjemme sykemeldt uten bil osv.

Vi har bestemt oss nå for å prøve å tenke litt mer på hverandre, og å ønske hverandre godt istedet for å bare se seg selv... Håper dette hjelper, for jeg er så glad i han, og ønsker for alt i verden at dette skal gå bra. Vi venter vårt tredje barn sammen!

Tusen takk for svar! Det betydde mye for meg!

Skrevet

Håper det ordner seg for dere da!! =)

Lykke til videre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...