JKM09 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Har gruet meg så masse til denne dagen. Kjenner jeg er så trist for at det skulle gå så galt med vår lille blomst. Glad jeg ikke ha jobb i dag slik at jeg slipper å være redd for å gråte. Tror jeg skal dra en tur på graven hans - Han har nettopp fått den søteste gravstenen:) Får vel bare komme meg igjennom denne dagen så godt som jeg kan. Og når dagen er over er vi kommet enda ett steg videre:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Svar til HI:) Opplevde det samme som deg, mistet en liten gutt i uke 19. Skulle også hatt termin i disse dager, kjenner litt på det ja:) Sender stor klem
theamortil3 Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Uff! Ikke lett denne dagen for deg nei. Tror det beste man kan gjøre er å tillate seg selv å gråte. Om det ikke er forran andre så iallefall få det ut... Syns du skal ta en tur på graven hans og ha med en blomst eller noe. Det kan hjelpe litt. Selv om det er tøft så er det fint at du ser fremover og tar en dag om gangen. Stor klem til deg!
Carina har to små gull Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Sender deg en stor klem Sjønner hvordan du har det, jeg skulle hatt termin 19 juli, mista og i 5 mnd. Gruer meg veldig til den dagen. Gå på graven hans du, tror nok det kan hjelpe litt.
JKM09 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2009 Takk for alle gode ord. Jeg og sambo skal ta oss en tur i dag på graven og stelle den litt, sette flere blomster og gjøre den riktig så fin:) klem til alle:)
Ladycaliente Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 Uff så trist..Føler virkelig med deg..Det må være tungt. Sender deg massse varme tanker og klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå