Gå til innhold

Termin i dag.


Cmoi

Anbefalte innlegg

Tenk at det var i dag vår lille prins skulle kommet, en tung dag har dette vært.

10 uker siden han kom til verden for så å bli revet brått fra oss igjen.

Klarer ALDRI å glemme den dagen, hjertet gråter hver dag.

Blir livet noen gang bra igjen????????????

Kan vi noen gang bli lykkelig???????????

 

Livet er urettferdig!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja, livet er noen ganger veldig urettferdig. Det er grusomt å miste barnet sitt.

Jeg fødte min døde gutt for 9 måneder siden.

 

Det er ennå bare 10 uker siden du mistet din lille prins, og ikke rart du føler det slik du gjør. Du har lov til å sørge og kjenne på de vonde følelsene. Ettersom tiden har gått føler jeg at livet mitt er bra og jeg er lykkelig. Men jeg klarte ikke tenke slik så kort tid etter det vonde som skjedde. Jeg levde liksom i en boble. Dagene gikk opp og ned. Ene dagen var ting "greit" og andre dagen bare gråt jeg. Slik gikk det i flere måneder. Jeg tenkte som så at jeg har lov til å sørge og det er viktig for å klare å bearbeide alle følelsene. Nytter ikke å "stenge av", for det vil jeg bare få igjen. Jeg har en kjærest som har vært fantastisk opp det som skjedde, og det har hjulpet meg mye. Jeg tenker på lillegutten min hver dag. Men ikke alltid jeg blir lei meg, jeg bare tenker på han. Noen ganger blir jeg veldig lei meg. Han er i hjertet mitt for alltid.

 

Jeg tror dere vil bli lykkelig igjen og at livet blir bra. Men det som har skjedd og den lille prinsen derers vil alltid være der. Han vil prege dere på godt og vondt. Gi det tid og gi dere selv lov til å sørge og ta vare på hverandre og kjærligheten i denne tiden.

 

Jeg vet ikke om dette var noe til hjelp, men jeg vil du skal vite at jeg vet hva du går igjennom.

 

Varme tanker til dere som står midt oppi dette nå.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...