Gå til innhold

Dere som har pulsklokke

Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type har du?

Hva er de viktigste funskjonene på pulsklokken for deg?

Har tenkt å skaffe meg en i håp om at det vil øke motivasjonen min her... :o)

Men så har jeg ikke så mye greie på disse klokkene, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke merket, men det viktigste er at den tar tid og kalorier, som de fleste pulsklokker naturligvis har..

Har et belte rundt livet, med en liten digital duppedings; viktig at den sitter godt rundt livet, rett under brystene..

Skrevet

Ønsker meg også pulsklokke, så jeg slenger meg på denne=)

Skrevet

Har en fra Polar. Den har med fotsensor som måler hastighet, distanse ol. Har også pc-oppkobling slik at jeg kan se hvordan jeg løper og hvor og hva jeg må gjøre for å korte inn på sekundene.

Så er det veldig greit at brystbånd og klokke sitter godt på. Kan også være lurt å finne en som ikke forstyrres så lett av annen elektronikk:)

Skrevet

Har Suunto, fikk i julegave av jobben. Har fortsatt ikke satt meg veldig inn i den, men bruker selvfølgelig pulsmåling, tidtaking, kaloritelling (du legger inn div verdier når du tar klokka i bruk, vekt, høyde, kjønn, alder, hvor mye du trener, har trent før osv.). Tja, det var vel det. Bruker forresten klokka i seg selv også, den er veldig stilig :)

Skrevet

Har en polar f11. Den viser kcaloriforbruk, tid osv. Den kan også utføre tester for å måle om min fysikk er blitt bedre, og den lager et treningsprogram til meg. Når jeg målene til treningsprogrammet, som pr i dag er 4 økter, 3,5 timer 1650 kcal så får jeg en pokal på klokka. Det er veldig motiverende og driver meg ut på den 4. og litt tunge økta pr uke. Tre økter går fint, men den 4. er litt slitsom for min del.

Den har også meget behagelig pulsbelte, og det er jo ikke noen ulempe akkurat.

Skrevet

Stilig!!

Høres veldig motiverende ut!

Hvor mye koster en f11, egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...