ApriIbaby Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Er det samme opplegget som Natures Own? (utnyttdinevennerpyramide)
Dindagmamma? Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Ja Nu Skin er pyramide ut i fra det jeg kjenner til og leser på nett. Les mer på nuskin.com...
hundemamma ♥ Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Jeg kjenner ikke til Natures Own, men vet at Nu Skin' "pyramide" stopper ved seks ledd. Har noen venninner som er distributører så vet litt om det. For å kjøpe produktene blir man registrert som distributør av en som allerede er det. Du blir da vedkommendes første ledd MEN dere får begge godene av det. Du får 43% (tror jeg) på det du kjøper uansett om du velger å forbli passiv eller aktiv distributør. Ververen får poeng av det du kjøper siden du er det første leddet og av igjen fem ledd under deg. Å utnytte noe/noen betyr for meg at kun ene parten nyter godene. Her blir man registrert på sin venninne, hun tjener på det du kjøper og til gjengjeld får du 43 % rabatt på alt du kjøper. Den nødvendige registreringen er altså ikke bindende hos Nu Skin i den forstand at du forplikter deg til noe. Jeg har brukt produktene tidligere og vet at de er fantastiske men er pr i dag ikke registrert og har aldri drevet med salg for Nu Skin. Måtte bare legge det til så jeg ikke får en haug med pepper og anklagelser for snikreklame hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå