*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Synes alle kjenner så mye liv tidlig, men jeg kjenner ingenting! (Er annengangsgravid og vet hvordan det skal kjennes ut). Med førstemann kjente jeg masse liv på denne tiden (rundt 18 uker), men nå: nothing... Noen annengangs (eller fleregangs) som ennå ikke har kjent liv??
♥2 små gull♥ Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jeg kjente ikke liv før mellom uke 18 og 19 nå med nr. 2. Mye tidligere med nr. 1. Fant ut på ultralyd at morkaken ligger forover, mot magen og derfor fungerer som en støtdemper. Nå som jeg har kommet lenger, 23 uker, kjenner jeg mye mer liv, men fortsatt ingenting foran på magen, bare nederst og litt på sidene.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Akkurat begynt på 18.uke , kjenner fremdeles ingenting. Kjente liv tidlig med førstemann, ca 15-16 tror jeg. Har ikke vært på UL ennå.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Hei du :-) Jeg skal ha nummer 3 og kjenner nesten ingenting enda (22 uker) Alle svangerskap er ulike og jeg også kjente masse liv tidligere med de 2 andre! Alt kommer jo an på åssen babyen ligger, åssen morkakaligger osv... Det kommer seg etterhvert =) Lykke til...
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 er også 2.gangs gravid, og med førstemann kjente jeg liv fra uke 13. men denne gangen så kjente jeg det ikke før i uke 17. er i uke 20 når, å kjenner fortsatt bare noen fåf spark hver dag. Så tror det kommer veldig ann på hvordan babyen/morkaken ligger.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2009 Tusen takk for hyggelige og beroligende svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå