TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Det var lenge siden... håper alt er bra med deg??? Om du har lyst, og tid så må du gjerne se hva du får frem sånn generelt om meg. Og gjerne om det blir flere barn, kjønn og når... Jeg er født 041082 Blir glad om du vil ta deg en titt:o) (Mulig det blir to innlegg nå, har prøvd å skrive et til, men det forsvant)
Kristine_88 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 hei du... ting går bra her jeg føler du skal slappe av mer. og ikke tenke på fler barn akkurat nå. det kan bli for mye for deg..kos deg med de du har nå. og vær fornøyd med hverdagen din... trur du vil få ei jente til neste år.. det er alt jeg får frem nå... klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 ok ) Har egentlig ikke tenkt å prøve før om noen år igjen vi. Tenkte å ta det med ro og kose oss med de vi har fått da vettu ) Var bare litt nysgjerrig på om vi får nr 3, som vi ønsker, en eller annen gang om en 3-4 år... Så hadde det jo vært koselig med ei tulle og;o) Ellers så føler jeg meg veldig tilfreds med hverdagen om dagen, så det er jo deilig! Takk for titten da! God sommer! Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2009 Ser du om studiene kommer til å gå bra da? Lurer på om det blir jordmor av meg tilslutt vettu:o) Bare hvis du orker og har lyst altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå