Mazza** Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Noen som bruker produktene og maskinen? Og i tilfelle...er du fornøyd?? Har tenkt å kjøpe meg en sånn en
Brugda Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Det lurer jeg også på.. fikk en gave med dusjsåpe og bodylotion mm til jul, de står det Nu Skin på.. men maskin? Hva slags?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bruker litt Nu Skin produkter ja, fordi svigermor har en gang solgt dem, og har masse til overs. Fornøyd med produktene, men vet ikke hva denne maskinen er )
hundemamma ♥ Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Galvanic spa? Har fått den demonstrert og man ser faktisk resultat etter bare en gang og jeg har ikke en eneste rynke engang. Den løfter vel så mye som den skal glatte ut. De demonstrerer jo bare på den ene siden for at man skal kunne sammenligne og jeg ble skjev i ansiktet. Mannen kunne til og med se det hehe Den gir faktisk veldig bra resultater. Har sett det på begge mine venninner som bruker den men som ved alt annet må man bruke maskinen og produktene jevnlig for å beholde og utbedre resultatene. Mener at hver behandlig koster ca 75-80 i produkter pluss maskinene men på den andre siden koster samme behandling 1000-1500 i salong... Bra produkt men jeg har ikke kjøpt det og jeg er ikke selger for Nu Skin. Vet bare det jeg er blitt fortalt at venninner som driver med det og fått produkter demonstrert.
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har også hørt mye bra og sett resultater av det. Den ble også testet av Norsk Ukeblad for 1 års tid siden tror jeg. Men jeg bruker endel av produktene dems og de er veldig bra synes jeg. Jeg selger ikke, selv om jeg kan. De har butikk i Oslo, ikke langt fra konserthuset. Der får en sikkert en demonstrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå