Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.sliter med å slutte å røyke.flere som fortsatt røyker?hvor langt er dere og hvor mange røyker dere om dagen?noen som har sluttet som har lyst å gi gode råd? forresten, vet at jeg engang for mange år siden så en film av en baby i magen og hvordan den reagerte når mor røyker... noen som vet om linken til denne? klarer ikke å finne den igjen... ellers så mottas linker med slike filmer med takk...syns det er motiverende for å klare å kutte ned mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om mange som ikke har klart å slutte..Men redusert betraktlig..

Meg selv og..Fra 20-25 om dagen til 2-4 om dagen...

Beklager ,men jeg klarte det ikke..og det står jeg for..Men alt ser bare bra ut på ul, så det er litt betryggende..

Skrevet

Har ikke sett den filmen, men har hørt her inne fra flere at den er humbug, og på ingen måte medisinsk dokumentert..

Jeg røykte 5-6 om dagen, men slutta tvert når testen var positiv så har ingen andre råd å gi enn at du må finne det ut selv, det er det eneste som hjelper! Lykke til!

Skrevet

00.32 skriver:

"Har ikke sett den filmen, men har hørt her inne fra flere at den er humbug, og på ingen måte medisinsk dokumentert.."

Jeg vet hvilken film du tenker på, 00:32, og filmen var reell nok den, det er faktisk bekreftet av flere leger. Men ryktene om humbug er kjente nok. Og vet du hvor ryktene om manglende medisinsk dokumentasjon kommer fra: Fra den tobakksfabrikken som står bak Camel sigaretter! I hvert fall er denne dømt til millionbot for å være "sannsynlig opphav" til ryktene!

Skrevet

jeg røyker ca 5-6 røyk nå. er 26 uker på vei. Klarte å slutte i noen mnd, så sprakk jeg og røyket ca 20, og så kutta jeg ned til 10, og nå er jeg nede i 5-6! Prøver fortsatt å kutte ned og håper å kunne klare meg på en eller to om dagen. Men det er neimen ikke lett!

Lykke til! Håper du klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...