Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 hei.sliter med å slutte å røyke.flere som fortsatt røyker?hvor langt er dere og hvor mange røyker dere om dagen?noen som har sluttet som har lyst å gi gode råd? forresten, vet at jeg engang for mange år siden så en film av en baby i magen og hvordan den reagerte når mor røyker... noen som vet om linken til denne? klarer ikke å finne den igjen... ellers så mottas linker med slike filmer med takk...syns det er motiverende for å klare å kutte ned mer...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vet om mange som ikke har klart å slutte..Men redusert betraktlig.. Meg selv og..Fra 20-25 om dagen til 2-4 om dagen... Beklager ,men jeg klarte det ikke..og det står jeg for..Men alt ser bare bra ut på ul, så det er litt betryggende..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Har ikke sett den filmen, men har hørt her inne fra flere at den er humbug, og på ingen måte medisinsk dokumentert.. Jeg røykte 5-6 om dagen, men slutta tvert når testen var positiv så har ingen andre råd å gi enn at du må finne det ut selv, det er det eneste som hjelper! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 00.32 skriver: "Har ikke sett den filmen, men har hørt her inne fra flere at den er humbug, og på ingen måte medisinsk dokumentert.." Jeg vet hvilken film du tenker på, 00:32, og filmen var reell nok den, det er faktisk bekreftet av flere leger. Men ryktene om humbug er kjente nok. Og vet du hvor ryktene om manglende medisinsk dokumentasjon kommer fra: Fra den tobakksfabrikken som står bak Camel sigaretter! I hvert fall er denne dømt til millionbot for å være "sannsynlig opphav" til ryktene!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 jeg røyker ca 5-6 røyk nå. er 26 uker på vei. Klarte å slutte i noen mnd, så sprakk jeg og røyket ca 20, og så kutta jeg ned til 10, og nå er jeg nede i 5-6! Prøver fortsatt å kutte ned og håper å kunne klare meg på en eller to om dagen. Men det er neimen ikke lett! Lykke til! Håper du klarer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå