Gå til innhold

jeg har bare lyst å drikke meg ihjel:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så deprimert, jeg sliter med angst og jeg traff han jeg trodde var drømmemannen min, og pga jeg sliter med alkohol føler jeg at jeg bare roter det helt til, og alt fører bare til jeg vil drikke mer og mer.. Jeg klarer ikke å takle livet som edru nå:( jeg er så utrolig lei meg, jeg orker ikke å ha det så vondt lenger:( Nå tror jeg drømmemannen min må være drit lei meg og jeg er en virkelig svak person...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trist:( kanskje du skal søke hjelp om drikkebehovet ditt?? Det høres ut som at du trenger noen å snakke med.. Ingen fortjener å gå rundt å ha det sånn!!

har en bestevenninne med angst som får piller for det og det hjelper stort!

Ønsker deg all lykke i verden!

stor klem

Skrevet

tusen takk, jeg sitter her med flaske rødvin og føler meg helt.. barnet er hos min mor for avlastning ikveld for jeg er så langt nede..

Jeg føler meg så jævlig:(

Skrevet

alkohol slukker ikke sorger vet du.. Og etterpå blir du helt edru og føler deg kanskje ti ganger verre..

Har du noen gode venner du kan prate med? noen som kan få deg i litt bedre humør?

Når jeg er veldig veldig lei meg og føler at verden er i mot meg, bruker jeg å stelle meg foran speilet og si ÆRLIG talt, det er så mange som har det verre enn meg, slutt å synes synd på deg selv. Vær glad for det du har osv.

Og det hjelper faktisk.. Men nå har ikke jeg angst da, har hørt at det er helt jævlig.

Prøv å fokuser på det positvie i livet ditt!! Og alle gode egenskaper du har osv:)

Og ikke se på deg som en svak person som du skrev tidligere.. Alle har en eller annen styrke.. Svak er du ikke:)

Klem fra meg som skrev i stad!

Skrevet

Få hjelp!

Ikke lag trøbbel for deg selv, ingenting blir bedre av at du drikker!

Bestill time hos lege i morgen, skriv et langt brev i kveld om hvordan du har det og ring AAA eller mental helse. Du fortjener ikke å ha det så vanskelig med deg selv!

Skrevet

Det er en utrolig du måte å ødelegge livet sitt på! Ikke prøv å drikke deg i hjel. Det er lite effektivt, sannsynligvis dør du ikke av det på mange mange år enda, men du kan fort bli bare en skygge av deg selv. Kom deg til legen og gjør som Blond sier så fort du bare kan!

Det er ikke noe galt i å være nede, det som er galt er å ikke gjøre noe for å komme seg opp igjen. Dette klarer du nok hvis du vil!

Skrevet

Kom deg til fastlegen i morgen og forklar alt!

De vil hjelpe deg videre.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...