Mazza** Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 har en på 21 mnd som nå hopper ut av senga heeele tida...idag har jeg skrudd av den ene siden, han kommer seg jo ut uansett... Hva ville dere gjort?
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vi sliter med det samme. Han er 17 mnd. Satte opp en sengehest (heter det det??) på den kanten som ikke vender mot veggen for noen dager siden, og det funker foreløpig. Men har kjøpt ny seng som har høyere sider, så håper det hjelper. Om vi tar av den ene siden nå, vil han bare ramle ut av senga/spasere ut av senga/løpe ut senga når det selv passer ham.
Mazza** Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 ja det er jo akkuratt det han gjør...første han gjorde etter han hadde lagt seg var å dette ut av senga....men satt en lenestol forran halve åpningen inatt så får vi se om vi får montert en slags sengehest etterhvert... Får man forresten kjøpt det løst til så små senger?
Elskeråværemamma Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Tror du kan kjøpe løse sengehester på Ikea...??
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Jepp, de kjøpte vi i går! 98 kr. Jentene mine har faktisk aldri klatret ut av senga, og de er 2.7 år:-)
erteposen + 4 Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bytta til stor seng med en gang de begynte å klatre ut av sprinkelsenga. Hadde aldri tatt sjansen på å finne en unge på gulvet neste morgen med skadet nakke. En av mine klatret ut av senga rundt 1 år, om han fikk av pysjen eller var barbent. Voksenseng med gavl gikk vi rett over til. Tvillingene har fått sprinkelseng med en side vi tar av, og så kjøper vi en liten sengegavl.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Akkurat det samme vi har gjort. Nettopp tatt av den den siden og satt på sengehest, fungerer veldig fint.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Vi gikk over til vanlig seng da småen lærte seg å klatre ut av sprinkelsenga. I starten var det veldig morsomt å gå ut av senga hele tiden, men det gikk seg jo til etter et par uker :-)
mai mammaen til to Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 minste klatret utav sengen når hun var 19 mnd. da byttet vi til sånn vanlig seng. har gått kjempe fint...har gått ut av litt men ikke mye. husker hun var mega stolt når hun kom inn til oss første natten. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå