Gå til innhold

POSITIV test 6 dager etter befruktning????? Går det ann da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller er jeg lenger på vei.. hmz.. I følge tidlig ul er jeg ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, I følge min ultermin testet jeg positiv FØR samleie muligens 1 eller 2 dager etter. Slå den du!!! ;)

Skrevet

hehehe... Flinking du da!! Lære meg :P

Men, huff, irriterer meg grønn over dette.. hehe

Skrevet

Samme her. Hvis UL terminen skal være riktig så har jeg testet positivt 5-6 dager etter befruktning. Fysiologisk sett skal det være vanskelig at det lar seg gjøre med tanke på tiden egget bruker ned til livmorslimhinnen, og fester seg der, for så å sende ut tilstrekkelig mengde HCG til at det kan vises på en graviditetstest..... Det er en av grunnene til at jeg er helt sikker på at UL terminen, som er 6 dager etter menstermin er feil. Jeg vet i tillegg når jeg hadde EL og når vi hadde sex.

Du er sikkert lengere på vei! Forhåpentligvis gir ordinær UL deg en bedre termin.

Skrevet

Takk for svar... ord ul er jo bare 13 uker til ... hehe.. får kanskje stole på magefølelsen...

Trodde jeg var lenger på vei med jenta mi og henne fødte jeg 11 dager før ul termin.. OG det stemte ganske bra med hva jeg trodde selv.. :) Men det var den gangen... hehe

Skrevet

Mensterminen har stemt mest på begge de andre fødslene mine, så UL terminen stoler jeg ikke på, med mindre man er usikker på omstendighetene rundt befruktningen.....

Skrevet

et foster kan gå i dvale noen dager, av og til uker, så man kan egentlig ikke tenke på når man testet posetivt....

selv om jeg også stoler mest på menstermin, for tenker at fosteret vil sikkert vokse fortere en annen uke, viss det vokser sent en uke...

jeg ble satt tilbake med 11 dager da jeg gikk gravid med sønnen min... jeg hadde mens termin 12, og UL termin 23..... gutten kom 9 så der stemte mens termin best... så denne gangen kommer jeg nok til å stole mest på menstermin......

Skrevet

Men saken er at jeg hadde ikke sex rundt 14 dager etter anntatt menstruasjon... hmmm... men kanskje jeg kan ha hatt eggløsning rett før TR?? Eller ganske raskt etter??? Hadde sex samme dag som TR kom... Hadde ikke sex mens jeg hadde TR da selvføgelig, hehe.. :)

Skrevet

Jeg og ble satt tilbake... med 9 dager Ul termin 31 jan... Menstermin var 23 jan og hun kom 20 jan.. mye nærmere mine beregninger den gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...