minimy m Emma & Emil! Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Kjenner jo at han sparker innimellom, men mye mindre enn vanlig. . Magen har forandra seg veldig oxo, så den kan jo ha flytta på seg..! Kroppen er oxo mye mere sliten, men det er vel helt normalt Har kjent liv i mange mange uker nå, siden ca uke 15..! Andre som har opplevd dette??
snuffe Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Opplever akkurat det samme. Mindre merkbar aktivitet siste drøye uka, er såvidt over 25 uker. Men hadde ultralyd i går (av andre årsaker) og alt var fint, ungen var visst aktiv som bare det - det bare kjennes ikke så godt. Antar det har med leie å gjøre. Jordmoren som tok ul sa det var helt vanlig at styrken varierte, men man skulle kontakte føden om man ikke kjente liv en hel dag.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Okay, takker for svar Lurte faktisk på om jeg skulle ringe i helga for da kjennte jeg ingenting, men dagen etter kjente jeg litt igjen... Blir jo litt bekymra!! I allafall når jeg har kjent så masse hele tiden...! Kjenner litt nå, men det er lixom ikk sparking lengere.. Virker nesten som om han bare strekker på ben å armer lixom
Hopptetussa90 Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Dette har jeg også merket, og det har nok noe med det at det blir mindre plass inni der til å få sparket skikkelig fra seg. For meg kjennes det nå mer ut som strekking og at henne flytter seg litt rundt der nede. Når henne strekker seg (eller hva hun driver med) skikkelig, er det nesten sånn om magen skal sprekke.. Merkelig følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå