Gå til innhold

Forbrukslån med OS som inntekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om steder som gir det?

Har et par kredittkort med gjeld så hadde vært deilig m et litt større lån istedet for disse små, det må jo lønne seg mtp rentene og, kredittkort har jo ekstreeeeeeemt høy rente. Har søkt noen forbrukslån, men alle gir avslag. Er det umulig å få siden jeg ikke har fast jobb?? Er jo helt tåpelig egentlig, jeg har ganske mye inn hver mnd så burde være greit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er omtrent umulig å få lån med OS, MEN om f.eks moren din er kausjonist så går det lett!

Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg tror du vil få store problem med det, og da vil ikke vilkårene være noe særlig bedre enn det du har. Har du snakket med banken din? Bygge på andre lån med en kausjonist?

Skrevet

Jeg hadde gått med på å gi deg et forbrukstlån, dersom jeg kunne tilby lavere rente enn kredittkort. Men jeg ville tatt hensyn til: hvor mye er det snakk om? hvor mye lengre har du os? Hvor mye er du villig/kan du betale i mnd(helst mest mulig, så det er kortere nedbetalingstid), så ville jeg sett om du hadde noen anmerkninger.

Kanskje du kan snakke med rådgiver i din bank?

Skrevet

Jobber du i bank mammaen til 2007 jenten? :)

Tør ikke gå i banken jeg.... vedder for det blir avslag, og syns det er flaut... :( blæææhhh....

Skrevet

ja, det gjør jeg Mulan- men jeg er relativt fersk i gamet da;)

Men kan en del selvom. Heheh

Jeg vet at det er en kjempe bonus at du gjerne har konto (helst kredittkortene også) i den banken du søker lån. Og hvis du møter en rådgiver, så er det lettere når han ser at du er villig til å bli kvitt lånet.

Når det er sagt, så er det mange spesielle tilfeller inne hos oss daglig, forbrukstlån til nye trekk til setene i bilen, ferier, operasjoner(!!), kjøpe hagemøbler- you name it! Så da blir det jo med en gang litt mindre flaut for deg:)

Nå vet ikke jeg hvilken bank du har, men jeg vet (av erfaring også) at DNB Nor er veldig snill;)

Skrevet

da emma var mindre så hadde jeg OS som eneste inntekt,og fikk forbrukslån på 20000.

:)

Skrevet

dytter opp så du ser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...