Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emma er 125cm,hun blir 6 i juli :) hun er høyest av alle venninnene sine iallefall hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

122, hun ble 6 i Mai.

Skrevet

jenta mi er 126, nest høyest i klassen, ei jente som er enda et halvt hode høyere:)

Skrevet

120, står det visst i helsekortet fra 6 års sjekken i Mai. 122 er vel str. vi kjoper i klær nå det, he-he. Sorry...

Hoye jenter er flott det. Lær de og gå med rak rygg og hodet opp! Er selv 180. ballett hjalp meg masse som barn/ungdom for og få god holdning.

Skrevet

okay,følte Emma var så veldig høy,men gjerne hun ikke er det da hehe.

:)

Skrevet

min Emma ble 6 i mai, å hun var 126 på 6 årskontrollen:) høyest av alle i klassen sin.

Skrevet

hun går på jazzdans,og der lærer dem litt ballet"holdninger" om du skjønner? hehe. Jeg er 161 selv,så jeg føler hun kommer til å en del høyere enn meg :)

Skrevet

117cm tror jeg hun er nå. Og hun er snart like høy som hun som er 1,5år eldre enn henne.

Bruker 122/128 i klær.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Maria er snart 6 år og hun var 126 cm på 5 års kontrollen.Hun er den høyeste i barnehagen.

Skrevet

Jenta mi var 131 cm på 6 årsktr...

Skrevet

Vet ikke hvor høy hun er. Men hun er blandt de høyeste i klassen. Bruker str 134 i bukser, og 134-140 i gensre. Lang og slank jente, ikke lik moren sin:-)

Skrevet

Wow - 131cm, det var hoyt! Og hun starter på skolen til hosten? Trodde min jente var hoy jeg på 120cm. Flott med hoye jenter!

Og HI - hvis du er 161 og datteren din er 125cm i en alder av 6 år, blir hun nok en del hoyere. Jeg er 180cm og mannen min er 193cm, og v9r datter som fyllte 6 i Mai er som nevnt 120cm.

Skrevet

Partyoffive- er ikke sikkert hun blir høyere enn mammaen selv om hun ligger langt fremme nå. Både jeg og sambo var blant de høyeste i klassen hele barneskolen. Han var kjempehøy da, 179 i 6-7.-klasse, lengre enn de andre guttene. Men da ble det bom stopp, han var utvokst i en alder av 13 år, så andre tok etter hvert igjen ham.

Jeg var blant de lengste til 4.-5.-klasse, men veksten slakket etter hvert av og jeg endte på normale 171. Noen barn vokser kjempefort i enkelte perioder for så å bremse opp etter hvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...