Tøysetipp Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hva slags bikini passer til en formløs (formfull om du vil) kropp med håndtak og andre skavanker? Motsatt av timeglass kan du si. Og hvilken farge passer best til mørkt hår, blå øyne og gussen nikotinhud? Oh, herrrliga som jeg gleder meg til å sprade rundt i sydligere strøk, som moteverdens største motpol. Kan noen hjelpe meg? Evt. nettadr. :-)
AneB Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Kan ikke hjelpe, men hvis det er noen trøst så lurer jeg på det samme..
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Hva med hipsters og en sånn "tankini"? Dvs at bikinitoppen er på størrelse med en tank-topp, på en måte? http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_og_mote/velg_riktig_bikini/69975 http://www.kk.no/815826/velg-riktig-bikini http://www.dinside.no/346641/9-tips-for-bedre-selvtillitt-i-bikini
Tøysetipp Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2009 Nå ønsker jeg meg selvsagt den sorte bikinien der. Og den kroppen da. Ganske festlig at de bruker en slank modell ! Takk skal du ha for linkene, det gav meg en indikasjon på hva jeg bør være på jakt etter. Jeg tenkte for en gang skyld jeg skulle investere i litt tid, istedenfor å gjøre som de andre forhenværende årene - å tenke at det ser så jævelig ut at samme faen åssen bikinien ser ut.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Og hva skal du gjøre før du går på jakt? Kvelden før skal du shave legger og andre hårete plasser, du skal skrubbe deg selv og smøre deg inn med en god fuktighteskrem, gjerne en med selvbruning i tillegg. Når du skal på jakt skal du ta på deg det lekkreste undertøyet du har, sminke deg og det hele. Føler deg fin nå, hva? DA er du klar for bikinijakt!
CMH Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Hehe. Vil ihvertfall ikke anbefale noen å kjøpe Cubus sine bikinioverdeler. Vasket en helt ny topp derfra og nå er den delt i to! Hvis jeg skal bruke den må jeg teipe fast de to bikiniskålene på hver pupp med bruntape!
Tøysetipp Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2009 Det der var ikke dumt ! Hvad vet inte du hvad vet inte jag.. det ville utvilsomt sett bedre ut enn utgangspunktet. Hm. Hm.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Var det den svarte hipstertrusa + mønstra svart/hvit topp, du mente? Den var fra ellos.no
Tøysetipp Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2009 Ja, det stemmer. Så ikke at det stod der, men da skal jeg sjekke det opp. Da blir jeg så glad ! Også slipper jeg shave meg og kline på meg selvbruning for å stå å drite meg ut på prøvverommet også ! !
Tøysetipp Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2009 248,- bestillt ! Takk kakemonsterdamen, you saved me ! Spent på om jeg blir like deilig som henne modellen nå;-p
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Kakemonstermosedamen trør til! Har du kakemonstre som skal moses, så kan jeg hjelpe med det også - HVIS de er i Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå