Gå til innhold

Rent klageinnlegg, sorry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lovet meg selv å aldri klage på kvalmen bare jeg ble gravid, men... AAAAARGH!! Jeg er så lei! Så vidt jeg kommer meg gjennom arbeidsdagen de siste tre ukene, spyr i pausene, sovner på soafen når jeg kommer hjem mens 2-åringen synger Trollmorsangen og erklærer at "mamma må hvile litt". 9+0 i dag, kan noen si at det går over snart? Bare å lyve i vei, jeg tar imot alle irrasjonelle forsøk på trøst:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper vel ikke stort, men hadde du plutselig ikke vært kvalm, så hadde nok det vert værre.

Men jo:) Det går som regel over! sannsynligvis bare en liten stund til nå, så er alt mye bedre:D Helt sant!

Skrevet

Jeg spøy som en gris i tre uker, men nå har jeg ikke kastet opp (med unntak av en liten gang) på snart en uke :) Er 11+2.

Skrevet

Jeg kjenner flere som har vært hos akupunktør for å bli vitt kvalmen. Og det virker, så ta deg en tur til en sånn en!!!

Skrevet

Slipper kvalme selv..,men har en venninnde som er sykemeldt pga.nettopp dette!!

Høres helt pyton ut-og når du har en fra før kan du ikke ihensynta bare deg heller...

Uff-syyt med god samvittighet!!Klem

Skrevet

Få deg en sykemelding. Det er ikke bra for deg å holde på sånn, du trenger hvile. Så jeg hadde fått en sykemelding med god samvittighet, og så letter nok kvalmen litt bare pga det. Jeg tror nok kroppen prøver å fortelle deg at du må roe ned litt. Det var ikke akkurat det du ville høre, men .... Og hvis du er helt fin etter et par uker hjemme, så kan du heller gå på jobb igjen uthvilt og opplagt :-)

Hvor langt var du på vei n år du begynte å kaste opp forresten?

Skrevet

Hei!

Hvis du er så plaget hadde det nok hvert best med en cc to ukers sykemelding. Det er ikke meningen at du skal plages slik og i tillegg jobbe fullt.

Kom deg til legen!

Lykke til!

Skrevet

Ille fra 6 uker, trodde det skulle bli bedre, men blir jo bare verre... Dere har så rett, så rett. Mannen satte foten ned i går og forlangte at jeg skulle droppe mer jobb til fordel for hvile og datteren vår. Har vært i aktiv sykmelding en stund allerede, men har fått avtale om å gå tidligere hver dag nå. Sjefen er veldig grei, det hjelper jo:) Takk for trøsten, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...