aman32 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har en sønn på 4,5 år. I dag fikk jeg vite at han må ha briller. Han er + 4 så litt skeivehornhinner mn ikke nok til å få det dekket av NAV. jeg har ringt og spurt + øyelgen sa det. Men siden jeg er alene er det da sån at den utgiften jeg får med briller til han skal deles mellom meg og faren? Far har 0 kontakt og betaler kun litt biddrag.. Håper på mange gode svar:)
ayla05 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 så rart at du ikke fikk briller dekket. Jeg fikk dekket deler av nav og snuppa mi har kun 2+.. Ikke for å gni det inn, men rart at det er så forskjellig politikk. Når det gjelder far så skal store utgifter deles på dere begge. Ta kontakt med innkrevningssentralen (hvis det er der du får bidrag fra) og høre hvordan dette bør gjøres på best mulig måte. Lykke til
aman32 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Om jeg skal få det dekket må han ha skjeve horhinner 2,5 han hadde "bare" 2... Ok vi har privat bidragasavtale men jeg kan vel gå til NAV og be di krve det inn for meg om han nekter og være med å betale for briller? Opptikeren anslo det km seg på nesten 4000 da har jeg og sønne min blitt enige om en ramme som begge liker og sm heldigvis var billig;) Ca 1000 kr for den.. Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå