jente08&jente2010<3 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 har ei jente født januar 08:) og venter nå nummer 2:) testet positivt idag:) og er kjempespent:) sjekket på babyverden nå, og antatt termindato er 26februar:) flere som har fått noen gledlige nyheter som deler denne datoen med meg eller?
Cupcake! Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Heisann :-) Gratulerer med spire. Jeg venter også nr 2. Har en gutt født i september 08 og testet altså positivt i dag med cb-digital :0) Min termindato er 28 februar. Sånn ca...vet jo ikke helt hvor lange sykluser jeg har for har bare hatt mensen to ganger siden fødselen. Er 95% sikker på at første dag siste mens var 13 mai. Så vi har samme problem som vi hadde sist. Vi må gjette oss litt frem til termindato. Uansett, måtte spiren sitt på oss begge :-)
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 hei:) så utrolig gøy:) jeg har hatt mensen jevnlig siden fødselen:)så vet sånn ca termin:) men vi får se etter ordinær ul:) gammel er du? kansje vi skulle holdt litt kontakt...ettersom vi er i tilnærmet samme situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå