Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Er jo så mye på markedet! Ser helst at den er fin, praktisk og koster under 1000,-
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 kjøpte stellebaggen til reisebaggen.no. Kjempepraktisk flerbruksbag.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Har billigste Simo sin jeg. Kan ikke si jeg har problemer med å bruke den. Eneste jeg savner er glidelås under lokket, men er ikke krise at det ikke er det heller.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er enig med kakemonsterdama. Har en bag fra der, og elsker den bagen. Bruker den ennå, selv om vi ikke har vogn lenger. Nå bruker jeg den som vanlig bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå