Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 hele familien var på senteret i dag.. Når vi står ved en butikk går guttungen bort til en mor som står med en vogn.. Ser oppi vognen og sier.. Det der var ikke noe pen baby.. ! Jeg ble en smule flau da ja.. Babyen var jo en helt vanlig pen guttebaby.. Skjønner ikke hvor han får alt dette fra.. Han lirer av seg de merkeligste ting om dagen.. Og gjør så mye rart.. Han gikk f.eks bort til en utstillingsdokke.. ( dame) strøk henne på låret og kysset låret etterpå.. Tror vi er inne i en morsom alder ja.. hehe.. Han er 3 år forresten..
tante grusom master of law Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 hehe, skjønner at det var pinlig. De er morsomme! Min 2.5 åring har begynt å slikke alle han møter på armen. Jeg skjønner ikke hvorfor, men det er litt flaut... Helt fremmende mennesker liksom, blæh!
cherry coke Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Hehehe..herlig=) Jeg tror jeg har mange pinlige episoder i vente:/ Datteren min gikk bort til en gammel dame og spurte om hun skulle snaart til himmelen...pinlig!!
It's all about me Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 tante grusom....osv Har gutten din hilst på en hund i det siste? For da min gutt var 2.5 + litt hadde han en periode hvor han slikket mennesker i ansiktet og fortsatte med å si "Liker deg". Etter en stund gikk det opp et lys, dette gjorde han antagelig fordi han hadde hilst på en hund som hadde slikket han i ansiktet og hvor vi fortalte at da sa hunden at den liker han...
*Rutletutt* Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Ohhh...er pinlig når de små begynner meddet der...:o/ Tobias pekte på en mann medstor mage da vi var å handlet på lørdag..."han hadde stor mage, mamma - skal han ha baby, eller?" Pinlig?...neeeeeida;o/
CMH Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Hehe. Nå har ikke jeg en unge på 3 år da men en niese på 4. Var for et par mnd siden på kjøpesenteret med henne og søsteren min og babyen min da.. Måtte se etter niesen litt mens søsteren min skulle få tilbake telefonen sin i den der telebutikken. Det tok sin tid. Åsså sa hun lille; "Tante, sånn der nese som han der mannen der i butikken har, sånn har pappa også! Og likens øre, øyne, hår og TISSELUUR" Skikkelig høyt. Hun presterte forresten også å si ordet tisselur ganske høyt mens mange mannfolk gikk forbi, hehe. Huff. Søstra mi ba meg trille henne vekk og late som det ikke var hennes unge.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 OH, kom på en historie om min nå 5 år gamle gutt da han var i den alderen der. Han på fanget mitt på bussen og rett ovenfor oss (ansikt mot ansikt) satt en mann med afrikansk utseende. Høyt og tydelig sier gutten min: "Mamma, vet du hva han er for noe?" Tenker med skrekk og gru på alle mulige potensielle utsagn han kan komme med nå og prøver å overse og hysje litt på ham. Da kommer det: "Han er en mann." Og JEG pustet lettet ut.
tante grusom master of law Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Frokostquiz: Ja! der har vi det! Han har sikkert lært seg det av hunden til venninnen min. At jeg ikke tenkte på det selv:)
Mammaen til 2007jenta Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Minner meg om datteren til en bekjent av meg. De hadde vært å spist en plass, hvor datteren på 2år hadde vært helt oppslukt av en eldre, ustelt mann ved nabobordet. Stirret og stirret. Da de skulle gå, så vinker hun til han, mens hun sier "hade bjørnen!"
lamor Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 vi var på hundeutstilling for en stund siden, da peker 5 åringen min på en hund og sier høyt og tydelig. Se mamma, den hunden ser ut som en rotte........ Eieren ser stygt på oss. En veninne som satt ved siden av meg sa stille, han sier det alle tenker=)=)=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 17. juni 2009 Ja jeg har visst mye morsomt i vente.. Gullkornene kommer på rekke og rad fra han.. Burde nesten egentlig ha skrevet opp mye av det som ramler ut av han.. hehe.. =)
1, 2, 3!!! Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 Hehe! Har en gutt på snart 8 jeg... I dag var det pappadag. Pappa kom å hentet ham og småsøstrene, og da de skal kjøre sier han til meg: Hade Hitler!... Vart litt paff, samtidig som jeg så pappan gliste godt!... Hmm... Lurer på hvor de tar det fra!
Tøysetipp Skrevet 17. juni 2009 #16 Skrevet 17. juni 2009 Datteren min var et år og hadde akkurat lært seg dyrelyder. Hun satt med ansiktet vendt mot butikken på disken, og pekte på to bak oss med afrikansk opprinnelse og sa. MØØØØØØØ ! ! At det var, lille pike? Har ikke mamma lært deg folkekikk?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Haha Så bra Den mamman skrev sikkert et innlegg inne på anonym om gutten din og barneoppdragelse Her om dagen løp lillemor etter en mann i butikken og dælja ham i rompa mens hun skrek "rompa! rompa! " Pinlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå