sjokoBolla Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Vi skal der i sommer, og lurer på hvor vi skal overnatte. Noen som har tips? Gjerne noe annet enn en campingplass....et slags feriesenter eller noe sånt hadde vært fint
gullborg Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vi skal i sommer og har bestilt overnatting på et vandrerhjem i Mariannelund (tror jeg byen het). Vi fant stedet på hjemmesiden til Astrid Lindgrens verden som en link. Jeg tror kanskje det er lurt av dere å bestemme dere litt fort, for da vi bestilte for ca 4 uker siden sa de at de hadde fått veldig mange henvendelser akkurat de dagene. Når skal dere? Vi reiser i miden av juli og jeg tror jeg gleder meg minst like mye som barna!
sjokoBolla Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Vi skal også i midten av juli, og det kan nok være lurt å bestille nå ja Er nok litt sent ute, men håper vi finner noe Jeg gleder meg også masse masse!!! Skal sjekke ut de linkene på siden jeg - takk for tips!
Panterjenta85 Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Da vi var der bodde vi i camlinghytter så har desverre ingen tips. Bortsett fra at jeg syns det var helt flott der. Grillmuligheter, lekeplasser, minigolf og gangavstand til verdnen. Helt kurant for vår smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå