Gå til innhold

2. kontroll i går.


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor denne gangen. 13+6 på vei... Har hatt veldig lite symptomer og følt meg fryktelig lite gravid, så etter hvert begynte jeg nesten å tvile litt på om jeg i det hele tatt var gravid;) Derfor var det godt å få kommet på kontroll hos jordmor og få sjekket litt før ordinær ul som er om akkurat 1 mnd. Joda, babyen var der. Fikk sett den på ul'en hos jordmor og hørt hjertelyden også, så da gikk det virkelig opp for meg!! Ble kjempeglad over at alt så fint ut med den lille, og at det faktisk går an å være gravid uten å ha spesielt med symptomer på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var fint du sier, for jeg har heller ingen voldsomme symtomer og begynner sterkt å tvile på om det virkelig er noen der inne! Skal til jordmor på fredag så da får vi forhåpentligvis avklart det en gang for alle. Hva betyr forresten 13 + 6?

 

MetaM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:) 13 uker og 6 dager på vei da jeg var på kontroll. Har lest flere som har vært bekymret for få symptomer, inkludert meg selv, så da tenkte jeg det kunne være greit å skrive et innlegg nå;) Lykke til, Meta M, hos jordmor til fredag! Få høre hvordan det har gått, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk strålende! Fant hjertelyd med en gang, 144, og alt var veldig bra. Betryggende å vite at alt er i orden og at det faktisk er noen der!

 

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott:) Alltid veldig betryggende å få bekreftet at det faktisk er en liten baby som vokser i magen og et hjerte som slår:) Lykke til videre med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...