Gå til innhold

Gravid etter exu (graviditet utenfor livmor)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, jeg hører dessverre ikke hjemme her (enda), men jeg tillater meg likevel å bry dere med et spørsmål: Har noen av dere hatt en exu? Jeg måtte fjerne en eggleder i juli ifjor, og har ikke vært gravid siden. Nå lurer jeg på om den gjenværende egglederen er tett. Eller er det bare at ting tar tid? Jeg er 32 år, så jeg er vel over min beste alder.. Håper på mange positive svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en graviditet på utsiden av livmoren for nesten 2 år siden, jeg var heldig og fikk beholde begge egglederene da. Men jeg slet også med og bli gravid etterpå, det tok nesten 1 1/2 år og jeg ble gravid i første pause månde på pergo. Vet ikke helt hva som gjore til at det tok så lang tid, for de kunne ikke finne noe galt med meg. Men pergo hjalp i allefall :)

Skrevet

Hei.

Har hatt eux, og fjernet ene egglederen. Er nå gravid i 8.uke :) Tok 4-5 pp etter exu. Er mange som har vært innom forumet ufrivillig abort som har hatt exu, og som har blitt gravid igjen, på rett plass :)

Så det er gode muligheter for å bli gravid igjen :) Lykke til :)

Skrevet

Hei J29 og Hurra:), tusen takk for oppmuntrende svar! Da er det bare å krysse fingrene og håpe :) Lykke til videre til dere!

Jeg hører gjerne fra andre som har hatt exu også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...