Gå til innhold

Fine sider med tips til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 og sykemeldt, men i veldig fin form, så har en del tid tilovers.

Jeg tenkte jeg skulle lage en liten bok/samling til den vordende far her i huset.

Han har så og si aldri hatt noe å gjøre med spedbarn og/eller fødsel.

Han kommer ikke til å rekke å lese en hel bok, så tenkte jeg skulle gi han et lite mini leksikon. Så får han sin egen personlige "klar-til-å-bli far-scrapbook"

Det meste får han jo vite av meg, men liksom litt kjekt å ha noe å se litt i. Noe som ikke er så altfor tung lest eller komplisert.

Derfor trenger jeg linker til fine sider/steder hvor det står litt info til far eller evt linker hvor det står fin praktisk informasjon for førstegangs foreldre.

Gjerne noe med litt humor også=)

Håper noen har noen gode tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvom ikke han vil lese en bok kan du jo hente tips til din egen fra denne boka: Verdens beste pappa

Forfatteren forklarer på en humoristisk måte hvordan du som førstegangsfar skal gå frem, fra unnfangelsen, via graviditet og fødsel til du kan plante det første lyset på nykommerenes bursdagskake. Boken inneholder faktastoff om fosterets utvikling, fødsel, barnestell, utstyr og samvær. Har henvisninger til internettsider, litteraturliste og stikkordregister.

Har lest litt i boken selv og den er faktisk veldig morsom;) Faren til barnet har lest hele og likte den veldig fordi den er lettlest og er skrevet fra mannens synspunkt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...