Gå til innhold

Termin i marra, Ikke moden eller åpning. Lenge igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det står over. Har termin i marra og var hos legen i dag. Han sa det var ikke modent, ikke noe spes åpning og hardt. Han tøyet litt og var "skikkelig hardhendt" sa han, men vet ikke om det hjalp noe jeg for har ikke hatt noe ubehag etterpå eller noe blodtilblandet utflod.....

Noen som vet om det er en lang vei igjen og gå, eller om det fremdeles er håp om å føde snart???

Gråter mye om dagen og ønsker nå og bli ferdig, men redd det er mange dager igjen siden ståa var så dårlig inne i der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig så hadde jeg innstilt meg på å gå en del på overtid om jeg var deg. Jeg fikk samme beskjed som deg og jeg har ikke født ennå..Jeg er 1 uke over termin. Jeg har blitt tøyet 2 ganger etter termin men har ikke gjort noe utslag ennå. Begge gangene har lege vært veldig hardhendt... Hvis du ikke er moden nå så er det lite sannsynlig at det skjer med det første tror jeg. Tenk heller at du vil gå på overtid så blir du heller overrasket og lykkelig om det skulle skje før. Jeg gråter mye og har det forferdelig, men lite å gjøre med det.. Dette må jeg bare klare, og du klarer det nok du også.

Masse lykke til... håper du slipper å gå like lenge over som meg...

Skrevet

Æsj altså. Merker jeg blir mer og mer nedstemt. Har lissom prøvd alt av kjærringråd i en uke nå, men forstår jo hvorfor de ikke har virket. Så lenge jeg ikke er moden. Slitsomt og gå med vondter og noe jeg har trodd flere ganger er begynnelsen på noe, også viser det seg at det ikke har vært godt for noe....

Skal til jm i marra, så kanskje ho tøyer litt også.

Skrevet

Lykke til imorra da :)

Prøv å holde motet oppe,uansett hvor vanskelig det kansje virker!

:)

Skrevet

Tusen takk for det!

Ja er jo ikke annet og gjøre enn å prøve og holde motet oppe...

Nesten så jeg gleder meg til riene starter vettu. Høres dumt ut. Glede seg til og ha vondt :)

Skrevet

Fødselen trenger ikke være langt unna, selv om du ikke er moden eller har åpning ;) Det kan skje fort. Men så er det uansett greit å innstille seg på å gå en stund til, da får man det litt bedre selv ;) Masse lykke til! Håper noe skjer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...