Gå til innhold

kjenner ikke noe liv


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 21 har kjent veldig lite liv til nå, bare litt bobler.. er det ikke snart på tide og få kjenne noe som jeg ikke er i tvil at er et spark? :-S er utålmodig, dette er mitt første svangerskap så er ganske så spent å få kjenne spark fra lille jenta mi. Er det bare mi jente som ikke vil vise krefter enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

det spørrs jo veldig på hvordan hun ligger osv da!!

jeg er også førstegangs og jeg husker at jeg kjente spark i uke 19 eller 20 første gangen og så gikk det noen uker til før jeg begynte å kjenne henne sparke hver dag:)

det er en stund siden nå da, er nå 37 + 4:)

 

lykke til videre i svangerskapet ditt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23+2 idag og kjenner ikkje så veldig mykje liv at det gjere nåke... Men livmora ligge foran så er visst derfor.. Men er veldig utålmodig etter å kjenne tydelige spark etter kvart..

Trur det varierer veldig korti man kjenner nåke.. Frå veke 24 skal man visst kjenne det tydelig kvar dag så håper det skjer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 26 og kjenner også bare bobler innimellom,kjenner ikke tydlige spark nei.Det kommer ann på hvor livmora ligger helt klart.....nå har jeg sett hvordan en livmor ser ut også,så jeg kan godt forstå at hvis den ligger foran så blir den som en pute helt klart.Men den slutter jo og vokse da etterhvert og det gjør jo ikke baby så da får satse på litt mer tydlige tegn.Dessuten så snur de seg rundt også,så da kan det hende de sparker innover istedenfor mot magen.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....selvfølgelig mener jeg morkaka....hehe.Jeg sier feil hele tiden,vet ikke hvorfor det.Men det er klart jeg mener morkaka..:-)

Takker for at du påpekte det riktig...hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...