★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 da var uttaket overstått og det gikk vel så greit som det kunne gå.. bare 4 egg ut avd e syv som var der men fikk ut de største da. så nå er det bare å vente på tlf i morgen å høre om de er blitt befruktet..litt nervøs pgs det lave antallet... men men ikke mer vi får gjort nå..nå er det vel bare å vente og tenke positivt.. må bare si at det er fantastisk omtenksomme folk som jobber der..spesielt jorun liker jeg veldig godt(hun vi har hatt mest med å gjøre)ett mer behagelig og omtenksom menneske skal en lete lenge etter!!! er veldig forøyd med hausken.nå krysses alt som krysses kan!!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hei, og gratulerer med overstått uttak. Forstår at du er bekymret for å bare få ut 4 egg. I går fikk jeg ut kun 2, det var 6-7 poser men de fleste var tomme... Hadde et helvetesdøgn med negative og positive følelser om hverandre, er hjemme alene og ingen å prate med heller. Men da jeg ringte i dag fortalte sykepleieren at begge var befruktet! Må innrømme at tårene trillet av glede da jeg la på røret. Jeg skal ringe i morgen tidlig for å høre om de deler seg bra, men nå har jeg ikke kreter igjen til å være nervøs. De sier jo at kvaliteten ofte er bedre når det er få egg, så vi satser på at alle dine blir befruktet og deler seg som de skal. Jeg skal legge meg tidlig og håpe på innsetting i morgen! Lykke til!!!
Alid@ Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Godt at uttaket er over:) Skjønner at du er litt skuffet og hadde håpet på flere, men det er jo bare at det er ett gullegg eller to der;) Selv fikk jeg ut 13 i dag, men er ikke overbevist om at jeg får så mange befruktning for det om, for det var en del små egg der som sikkert ikke er modne nokk å lar seg befrukte! Krysser fingrene for osse begge til i morgen!!!! Har dere reist hjem igjen, eller bodde dere kanskje her og var det Arne som hadde uttak på deg?
b77h Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 hei tøysekroppen*22pp*snart IVF:) da er den biten overstått! Og 4 egg er slett ikke dårlig. Selvfølgelig er man mer avhengig at de er bra da, men det kan være dere får flere gode egg. Jeg fikk også ut 4 egg første gangen. 3 av de delte seg, og ved innsett ble 2 egg satt inn ;-) og jeg ble gravid den gangen også, så få egg kan også føre til positiv test. Jeg krysser fingrene for dere og at de deler seg til i morgen. Det er et nervepirrende døgn, og utrolig bra når man har fått telefonen fra Hausken. Jorun er også vår favoritt - hun er så god. Hadde nesten lyst å invitere henne med meg hjem da vi skulle dra, hehe. Masse lykke til!
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Godt å høre at uttaket er overstått. Har hatt deg i tankene mine i dag. Vi likte begge to like godt. Elise kjente vi fra før, mens Jorunn var helt ny for oss. Likte også begge legene godt. Vi kjente Jon fra før. Masse lykke til med telefonen i morgen. Husker hvor nervepirrende det var å vente på at Elise skulle ringe.
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 hvordan gikk det? har fulgt med deg jeg...selv om jeg ikke var innlogget så ofte...nå er jeg spent :-) Lykke,lykke til!
Pia76.. Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er suuuuperspent på hva de sa imårrest jeg også ja:D:D:D No MÅÅÅ du snart logge på Håper att alt så bra ut.
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 hihihihi jeg vet=) men tipper hun vil fortelle det selv=D=D=D nå går jeg å venter på at jeg kan ringe KK*spent*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2009 Alid@ ja jeg var veldig skuffet over bare fire... men vet du? idag ringte jorun og fortalte at 3 av mine 4 egg var godt befruktet!!! JIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:)))))))))))))))))))))))) vi har arne vi:) vi overnattet fra tirsadg til onsdag så vi drar ned igjen i morge tidlig siden innsett blir kl 1150..rekker det fint:)) vi dro i halv ett tiden kanskje vi var på hvile rommet samtidig?;)vi lå ihvertfall nærmest døren der inne;) håper du får gode egg du også!!) lykke til!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2009 bobygirl. hei:)) ja vi satset på god kvaltet og såå flott å høre at begge ble befruktet da:)))))))))))))))))))) nå er det bare resten igjen;) dette skal gå bra for oss alle!! 3 av mine 4 ble befruktet og det kom en tåre og masse susser i sengen i dag ja;) hihihi..ble vekket av tlf fra jorun..verdens beste vekkerklokke spør du meg;)
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Så herlig! Ble veldig glad på dine vegne nå! Selv er jeg på vei til akupunktur, skal innom der før det bærer rett til klinikken for å få satt inn egg. Begge hadde delt seg fint, men mer enn det vet jeg ikke om kvaliteten. Er bare så taknemlig for at jeg om få timer faktisk har befruktede egg i magen igjen. Kommer til å følge med på deg, vi er jo nesten akkurat likt i løypa.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2009 hei på dokkar!!)) tusen takk for gode ord alle sammen!!! er virkleig glad i dag!! våknet av tlf fra jorunn og den mest behagelige stemmen jeg vet om for øyeblikket vekket meg med de deilige ordene 3 av dine 4 egg er befruktet!!!! hyyyyl:)))) ble så glad jeg begynte å gråte litt og susse masse påsidemannen hehehe;)))) takk for at dere er her alle sammen!! håper vi alle får positive tester snart:)))) klem til alle;)
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Kjempe flott! Bedre vekkeklokke finnes ikke. Lykke til i morgen.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2009 ja det er jo super flott bobbygirl!!) håper mine tre ihvertfall to av de deler seg fint..skummelt å bli stor forlangende nå som det her gått greit så langt!! lykke til med innsett og aku.har innsett i morgen kl 1150:)) kos ha noe andre å følge også og ikke bare en selv syns jeg:))) snart har du bolle i ovnen hihihi;)))
Alid@ Skrevet 18. juni 2009 #15 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer med 3 flotte befruktede egg, det er jo helt supert;) Nå må jeg si at jeg selv er super stresset her siden dem ikke har ringt meg enda... Huff håper ikke det er et dårlig tegn;/ Jeg ahdde jo uttak i halv ni tida og da var vi bare 2 par der. Trudde dem skulle ha ringt til nå så nå er jeg vettskremt her, for hjelper ikke alltid å å mange egg å ta av..... Huff nei, hvor pessimist jeg ble nå, det går sikker kjempe bra:)
Pia76.. Skrevet 18. juni 2009 #16 Skrevet 18. juni 2009 3 av 4 det er jo bare suuuuuuperbra da. Kan tenke meg til att det vart hyl ja hehehe Stakars naboan;) Alid@---de ringer sikkert hvert øyeblikk. Var litt utpå dagen de ringte til meg også sist.
Alid@ Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Takk Pia76, blir bare så nervøs siden dem ringte meg tidlig sist og nå var jo vi det første paret til uttak så trudde jeg ville fått beskjed tidligere... Men er sikkert ikke sånn dem gjør det så får nu bare vente her;)
Pia76.. Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Går bra ja Alid@. Skal sitte her å krysse alt jeg har jeg.)))))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #20 Skrevet 18. juni 2009 så fine antall egg vi fikk befruktet jenter!!)))))))))))) grattis til oss som har fått den tlf idag..weeeeee... i morgen er de store dagen...håpr på fin deling og perfekte runde gode egg:))) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klem til alle fra oppspistavmyggellerklegg":(((((((((((((((((((((((( kanksje de har sprøytet gift inn i kroppen min å ødelegger egget mitt i magen:(( hehe herregud det e mye sykt jeg har tenkt i dag!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå