god-baby Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hvor gammelt var barnet da sengebunnen ble senka?
bønni Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Det burde jeg gjort i dag, men glemte det - så da blir det i morgen. Han er 8 mndr om en uke. Han har aldri dratt seg opp helt selv, men i kveld tittet han godt over kanten og inn i dusjkabinettet - han trenger ikke BEVISE at han kan tippe over sengekanten akkurat, jeg skal følge godt med i natt :-) Men han sover veldig rolig og våkner litt langsomt.
Lunita_ Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 vi senken den når småtten akkurat hadde blitt 7 mnd..da turte jeg ikke ha den slik lengre..Plutselig finner de ut at de kan reise seg,så er litt skummelt.
temine Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 5 mnd alder, da begynte han å bevege seg vel mye, både på gulvet og i senga. Turte ikke ha den høyt oppe lenger, selv om det er mye mer behagelig for foreldrene. Kan heldigvis senke den ene sida på senga, så om han styrer med å sove, nå når vi nattavvenner osv slipper vi å bøye oss i to for å nå han.
FrøkenJ Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Senket den når hun var neste 7mnd. Har tørte vi ikke lenger for hun begynte å klatre på kanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå