Andremann snart? 3.pp Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Fra DhGate, har tatt 16 nervepirrende dager fra den ble sendt noe som er mer enn man strengt tatt vil forvente... Meeen... Den var helt nydelig! Fantastisk stoffkvalitet og gode sømmer, lekre detaljer, fantastiske draperinger og så satt den som ett skudd!! Gikk rundt her og ropte "jeg skal være bruden!!!" Selger var forresten Faithfully - anbefales på det varmeste, for 930 norske kroner levert nydelig skreddersydd på døra, er det mulig??!!!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Åååå så flott å høre=D Har tenkt sånn på deg, syns det var rart at e ikke hadde hørt noe. Var verdt ventetiden ikke sant? Kjenner til forelskelsen<3 fantastisk følelse, e var helt i hundre;) måtte absolutt vise den på til mannen min og hehe *ups*..gikk bare og prata og prata om den kjolen, Nå henger den hos mamma, ellers hadde e gått og sikla på den all day long;) Gratulerer så masse=)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Ja det var absolutt verdt ventetiden!! Så deilig å ha den i hus, den er tross alt temmelig viktig... Da kan jeg bestille kjole til datteren min også! Kjøpe undertøy og sko, planlegge håret litt nærmere... Tror jeg har bestemt meg for å droppe sløret og heller gå for blomster av noe slag- det ble litt i overkant "brudete" med begge dele, men det kan jo godt være jeg venner meg til tanken...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Ja,er litt rart det der..når brudekjolen er i hus-da er det mye lettere å planlegge ting=) Skal du bestille sko eller kjøpe i butikken? Tenkte at jeg skulle se meg om etter noen helt hvite enkle. Har hørt at mange har kjøpt sko på økonomisko etc:) Så håper at jeg finner noen billige, ingen som ser dem noe særlig anyway hehe;) Slør ja, mye som skal bestemmes..syns kjolen din er like fin uten e altså Har du funnet kjole til datteren din? E går og myser på denne her: http://www.dhgate.com/wholesale---tk0209r-girls-dresses-flower/p-ff80808121ca9ae80121cb48db5f597a.html (må sikkert fjerne noen mellomrom der) ..men syns det er litt vanskelig. Hvor gammel er datteren din? Min er 2,6år npr vi gifter oss. Pluss jeg har en sønn på 4,6år.. så blir dyrt=S
Andremann snart? 3.pp Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 Datteren blir 6 til høsten, og det var ikke aktuelt å begynne å bestemme hva hun skulle ha på seg! Hadde funnet noen nydelige lignende den du hadde link til (kjempefin!!!), men hun skal ha denne i RØDT: http://www.dhgate.com/30%25-off-flower-girl-dresses-dancing-party/p-ff808081201393010120189804dc1d1c.html Så sånn er det med den saken... Jeg skal ha noen helt enkle sko som ingen kommer til å se, så hadde tenkt til å bare ta en tur til byen og finne noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå