Gå til innhold

Dere med 6 åringer !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt vi aldri har sett før kom og ringte på døra her, og ville leke med 5 åringen inne.

Helt ok - de leker fint i lag.

Jeg spurte om mammaen og pappaen visste hvor han var, og han sa ja.

Vi bor i et borettslag med mange rekkehus - men kjenner ikke så mange. Og ingen andre unger.

Skal jeg bare la dem leke - eller ??? Klokken var 17 da han kom.

Bare lurer på om foreldrene kanskje leter etter han ? Eller er en 6 åring så stor at han kan være ute noen timer p ettermiddagen i nærområdene ? Gutten min går ikke noe sted uten at han er helt sikker på at mamma og pappa er trygt i nærheten, så jeg er ikke så erfaren her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slipper ikke inn noen uten at jeg kjenner foreldrene, og min hadde ikke fått gå på besøk til noen uten at jeg visste det var greit for foreldrene heller.

Det vil sikkert forandre seg om bare et år eller to, men foreløpig er det gjengs her at foreldrene gjerne vil vite hvor barna befinner seg. Med noen unntak, selvfølgelig, men selv de har jeg snakket med foreldrene til.

Skrevet

Min 6 åring får være ute som han vil fram til klokken 19. Foretrekker at han gir beskjed om han går inn til andre da, men leter ikke etter ham før etter klokken 19 om han ikke er hjemme ti da (han glemmer av og til klokken).

Skrevet

Kan legge til at han blir 7 år til høsten og har modnet og vokst enormt på dette året på skolen, hadde aldri gjort dette for bare 1 år siden, så de kan forendre seg ekstremt mye på 1 år :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne vite hvor 6 åringen min er. Hvis han brker lang tid hjem fra skolen må jeg ut og kikke etter han. Men han går som regel ikke ikke så langt, stort sett til nabo jenta og ei annen jente i klassen, og han sier ifra hvis han går avgårde. Han kan også mobilnr. til pappaen sin utenatt

Skrevet

Alva♂♂♂ + ♀ i magen, uke 33: Når legge 6åringen din seg? Vart litt overaska over at han kan vere ute til kl 19, blir ikkje det stress med tanke på legging og slikt?

(må kanskje legge til at eg kun har kjennskap til ein 8åring som skal vere i seng til kl.20, men som gjer alt for å drage ut tida...:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...