Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig lunken, dette er for godt til å være sant! Er en uke på «overtid» og tok test idag som viste to knallsterke streker med én gang. Hvis dette er sant er det helt sykt, vi skal ha vårt 4. IVF i august - og fikk «lov til» å bruke pergo på egenhånd nå. Det er helt uvirkelig - har aldri sett to ordentlige streker før!

Kjøpte valp i april og spøkte med at anskaffelsen kansje vekket morshormonene hos meg - og det kan tyde på at det gjorde det;)

Skal på århundrets ferie til Malaysia om to uker, alt er booket og betalt - det er mange tanker som raser her nå. Men jeg må holde hodet kaldt til jeg har fått tatt den berømte blodprøven!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, så flott å høre!!! Gratulere så mye med positiv test!!!!

Håper dette går bra så vil bare ønske deg lykke, lykke til!!!!!!!!

Skrevet

så fantastisk! gratulerer :-) Lykke til videre. Og det går helt sikkert fint m ferie og det hele, bare du passer på de "vanlige" tingene med mat og sånt.

god sommer!

Skrevet

Åhoooida,,,så arti:)))))

Å 2 streker ER 2 streker. Så du er virkeli gravid.

Tenk att dere greide det sjøl da:))))))))))))))))))))))))))))))

Gratulere så MASSE:)))

Skrevet

Fantastisk!!!!!!!! Gratulerer så mye med spiren din.... og valpen hihi... Dette var fantastiske nyheter må jeg si. Lykke til videre, dette kommer til å gå kjempefint skal du se. Klemmmm

Skrevet

Gratulerer så mye - du er rett og slett gravid :-) Jeg er midt i rugeperioden selv, men det har skjedd så mye i tilværelsen i det siste, og jeg har hatt fem mislykkede forsøk tidligere, så jeg tenker faktisk knapt på det. Regner ikke med det har skjedd noe denne gangen, heller. Da er det godt å lese historier som din, jeg blir rett og slett glad :)

Men jeg må bare få spørre deg, hva er pergo? Dette må være et preparat jeg ikke har vært borti på mine 7 forsøk (ett avbrutt).

Masse lykke til videre, og kos deg på ferie!!

Skrevet

Takk alle sammen:) Skal ta blodprøve på fredag så får håpe alt er som det skal være!

Pergoline-tabletter brukes for å stimulere eggstokkene til å produsere flere egg (arrester meg hvis jeg tar feil;). Jeg brukte det også helt i starten av denne karusellen da vi hadde to AIH-forsøk.

Lykke til videre - alt er mulig hvis dette er virkelig sant!

Skrevet

Alltid deilig med en solskinnshistorie!!! Gratulerer og masse lykke til videre! Pergotime i pausetiden kan kanskje være et godt tips for oss andre prøvere også? Jeg fikk også det under utredningen, men har ikke fått tips om å bruke det selv etterpå. Var det fastlegen din som skrev det ut eller ikk du det på klinikken?

Skrevet

Puh, da var den digitale testen også positiv - så får bare håpe alt går bra nå fremover! Riksen sa jeg ikke trengte ta blodprøve - den ville bare si det samme som hjemmetesten - og testene var veldig sikre. De ba meg bare bestille time hos fastlegen rundt uke 8-9. Det er jo greit, men er nysgjerrig på hvor høy hcg'en er...

Bobbygirl; jeg fikk Pergo av legen på Riksen - vet ikke hvilke kriterier de legger til grunn for at man skal få det i pausetiden - men tror det var det som skulle til for oss:)

Skrevet

Gratulerer så mye...:)

Så moro at dere har klart det på egenhånd...:)

klem

Skrevet

herlig gratulerer! ja livet er fantastisk og av og till full av gledelige overaskelser!!

lykke til videre.

Skrevet

Så herlig å lese din historie.. jeg har selv opplevd dette. Etter 11 år og 4 ivf ble vi gravide på egenhånd før 5 forsøk.. sitter her med en liten gutt på snart 6 mnd som smiler til meg.. som jeg sa til meg selv hele tiden når jeg var så redd for at det igjen skulle gå galt, når man får det til på egenhånd sånn så er det mening!!!!!!!!!!!!!! og det var det..

nyt spiren din og kos deg masse i sommer ,dette går kjempe bra..

sommerklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...