angel2 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 jeg er gravid som sagt for andre gang men er usikker på kos dette ska gå.
Nr to i februar :-) Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jeg ble gravid første gang som 16 åring, jeg har fostret opp verdens herligste gutt som nå fyller 3 år neste torsdag alene. Jeg venter nå mitt 2 barn, jeg og kjæresten min, som tar kjempegodt vare på meg og sønnen min hadde planlagt dette barnet vi nå venter i februar. Men da graviditetstesten viste seg å være positiv knakk jeg helt sammen og tankene strømmet på om jeg taklet dette. Om kjæresten min skulle gå fra meg så sitter jeg aleine med 2 små i en alder av 21 år og midt i utdannelsen. Men de tankene forsvant fort. Det finnes absolutt ikke noe i verden som gir mer glede en barn, og nå ser jeg virkelig fram til å bli stolt mamma til 2 Jeg er forberedt på en tøff tid i vente, men jeg tror man får til det man vil! LYKKE TIL!
angel2 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 takk for svaret ditt du ha rett de er mye gleder i barn. men siden barnevernt tok min første barn så føler jeg meg usikker på om dette vil kunne går bra. no ha jeg en type og han støtte meg 100% jeg hadde kje faren te den først han va aldri der. men no ha jeg noen som jeg kan går te når ting blir tøft jeg venter og i februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå