Gå til innhold

Gravid for andre gang men usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid som sagt for andre gang men er usikker på kos dette ska gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid første gang som 16 åring, jeg har fostret opp verdens herligste gutt som nå fyller 3 år neste torsdag alene. Jeg venter nå mitt 2 barn, jeg og kjæresten min, som tar kjempegodt vare på meg og sønnen min hadde planlagt dette barnet vi nå venter i februar. Men da graviditetstesten viste seg å være positiv knakk jeg helt sammen og tankene strømmet på om jeg taklet dette. Om kjæresten min skulle gå fra meg så sitter jeg aleine med 2 små i en alder av 21 år og midt i utdannelsen. Men de tankene forsvant fort. Det finnes absolutt ikke noe i verden som gir mer glede en barn, og nå ser jeg virkelig fram til å bli stolt mamma til 2 :) Jeg er forberedt på en tøff tid i vente, men jeg tror man får til det man vil! LYKKE TIL!

Skrevet

takk for svaret ditt du ha rett de er mye gleder i barn. men siden barnevernt tok min første barn så føler jeg meg usikker på om dette vil kunne går bra. no ha jeg en type og han støtte meg 100% jeg hadde kje faren te den først han va aldri der. men no ha jeg noen som jeg kan går te når ting blir tøft jeg venter og i februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...