me84 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Har du noen gang benyttet deg av det? kunne du gjort det? skal i bryllup på et hotell og dette kan være et alternativ etter barnas legge tid....Vi er to par som har babyer med oss på 6 mnd og 9 mnd
kokko Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 har ikke kjenskap til det, men jeg hadde ikke latt noen jeg ikke kjenner passe på mine unger i allefall. men vist dere føler for at det går fint så lykke til
Eucerin Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Er det ikke noen Eldre barn i selskapet som kan passe de for litt penger da? Hadde heller aldri latt noen ukjente passe baby'n min. Ikke noe alternativ å ikke ha de med?
ayla05 Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har brukt det en gang, og var kjempefornøyd. Hun som skulle sitte kom litt før leggetid og fikk treffe snuppa og så var avtalen at hun ringte hvis det ble noe. Hun ringte aldri og snuppa var storfornøyd Så håper dere er like heldige som meg hvis dere benytter dere av det tilbudet
me84 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 tror ikke det er noen barn som kan passe nei....tingen er at det er i en annen by og vi vil ikke reise fra de i to,tre dager....så vi prøver å finne mulige løsninger.det er jo ikke d mest ønskelige men vi får se hva vi gjør....forslag? det er kun snakk om når de sover og at de hadde hentet oss hvis det ble noe. men er veldig i tvil på hva vi gjør....
murmelmamma Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 jeg har jobbet som barnevakt på hotell og det har fungert helt ok... jeg har kommet før leggetid og hilst på barna og hatt foreldrene tilgjengelig på telefon...ofte har barnet sovet i bagvognen..slik at om de skulle ammes så kunne jeg bare trille innom selskapet..og hente mor .. man må jo stole på at barnevaktene er noen hotellet går god for..og derfor er helt ok mennesker... skal dere være på samme hotellet som barna sover?? da er det jo bare å stikke innom av og til...jeg hadde glatt gjort det...:-)
me84 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2009 Ja sant....selvfølgelig vet man jo aldri men, ja vi er i etasjen under så vi kunne jo suikket innom å se til de akkurat når det passer oss.men da er det ihvertfall noen der å passer på de tenker jeg... Men er fortsatt ikke sikker på hva vi kommer til å gjøre...
nicknavn Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Ja det kunne jeg ha gjort, barnet sover og barnevakten ringer om det er noe, og jeg kunne gått innom rommet og sett til de. Ser ikke problemet med det.
me84 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2009 mulig jeg er frekk nå, men dytter litt til jeg
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Vi hadde med oss moren min en gang, men hadde hotellet vi skulle bo på hatt noen form for barnevaktservice hadde vi nok heller benyttet det, gitt at det er et seriøst hotell dere skal bo på da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå